Atlanta

Jag star just nu pa varldens storsta flygplats, jag har haft en handelserik resa redan, jag har varit magsjuk (Lucky me!)
Men det hemskaste ar nog anda att nar jag sitter pa flyget, de forsta 10 minuterna sa ska jag satta igang min ipod for att njuta lite skon musik, vad hander! Jo, Ipooden hakar upp sig! Sa 9 timmar utan musik, kan ju saga att det mesta blev somn pa min flyg resa!

Jag ska snart traffa min familj for forstagangen jag borjar bli annu mera nervos.. Jag vet inte riktigt varfor, eller jag emnar det ar ju intesa ofta man trffar en familj som man ska bo hos de narmsta manaderna, jag kan ju bara be till Gud att de ska tycka om mig!

Jag saknar alla, det kanns konstigt att inte fa krama om sina vanner och famijle medlemar fors an om 10 manader, jag skulle ljuga om jag sa attt det inte skulle gora ont.. Nu maste jag sluta, jag tror att pengarna i automaten tar slut snart!

Forsoker skriva sa fort jag kan helt enkelt!

Kramar till eer alla!

Stina





Kommentarer
Postat av: Nils

Hoppas att du mår bra och ta det lugnt med pojkarna där borta.

2008-08-19 @ 11:07:39
Postat av: Farmor o farfar

Oj vilken pärs, hoppas nu allt väl, följer dig varje dag, och att allt ska bli som Du hoppats på. Stor kram

2008-08-19 @ 17:29:05
Postat av: Mamma Ninna

Hoppas du mår bra, kul att följa dina äventyr här på bloggen! Jättekram "miss you".

2008-08-19 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0