.

Jag och Anna fick skjuts ut till ett sorts kopcenter. De fanns bade en klades affar och sko affar, den var alltsa inte sa stor..
Nar jag tsag kladerna var det som att jag flogs tillbaka i tiden till 90 talets mitt! Det va helt sjukt, det ar inte vackra klader de anvader har nej! Men de ar stort billiga, man kan inte fa allt helt enkelt..

Sedan skulle vi alltsa till fots hitta vagen hem..
Det fanns ingen skugga, jag hade en 50 cl vatten flaska, Anna vagade inte fraga nagon om vagen och vagrade lata mig gora det ocksa, vi gick runt bland Columbus gator och marker att vi ar vilse, jag gar fram och fragar en kvinna och hon hjalper oss med vagen. Da ser jag! Pensionars huset vid tennis planerna! JAG HITTADE HEM! Men jag vandrade runt i typ 40 graders varme, jag trodde att jag skulle do.. Jag ljuger inte! Plus att Anna berattade hela hennes tragiska familje historia sa det va inte direkt varldens roligaste promenad, det sjukaste ar att hon fragar om vi ska springa senare pa kvallen! Som att det inte va nog med en tennis traning pa morgon och en promenad pa typ 5 km, nej ni far tycka att jag ar lat, men icka sa nicke, det blev en milkshake med Zyg istallet!

Detta ar ett meddelande till Razmus Nystrom, Jag har gjort ett fynd :)
Jag vet att du redan haft den i dina hander, men jag ar nu en stolt agare av boken Wicked!
Super billig pa en jatte mysig (jag holl pa att skriva liten, den va enorm och det va som en stor labyrint, galet svart att hitta!) bookshop har i staden.

En trevlig kvall helt enkelt! Inneholl massa stark indisk mat, en japansk affar som hette rod blomma (Hana = Blomma pa japanska) och en social kvall med familjen!

Kramar
Stina

Kommentarer
Postat av: morfar

heja stina skriv mera

2008-08-23 @ 08:25:33
Postat av: Anonym

Jätteroligt att läsa, det verkar som du kommer att få en fantastisk tid over there. Du finns i tankarna hela tiden.

daddy

2008-08-23 @ 11:04:33
Postat av: razz

Stina!!!

Det här är stort!

Riktigt stort!

Ja, det är sant som ryktet säger jag har hållit den i mina bara händer.

Okej jag kan erkänna att jag e ganska avundsjuk!

Stina!

Jag litar på dig att duförvaltar den med all den vördnad och respekt som den förtjänar!

Stina!

Träna inte ihjäl dig nu!

Gotländska pussar från Ralle

Träna i





2008-08-23 @ 11:34:13
Postat av: Farmor

Instämmer i Daddys kommentar, varje dag blir säkert en ny upplevelse.Det gäller bara att vara cool, det vet vi att Du är.

2008-08-23 @ 13:28:25
Postat av: Annika

åh! jag har wicked boken!:)

Åh haha kommer du ihåg att vi diskuterade amerikanare och kläder:)

2008-08-23 @ 20:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0