GO GO GO GO THE CREW!

Dagen borjar med att Zyg vacker mig for att han vill att jag ska se pa nar han och James spelar tennis, men vanta nar jag kommer upp sager han att det inte var fors an om 2 timmar! ...Tack
Sa vi gar ut till Garaget och pumpar upp alla bollar som vi kunde hitta, jag forsokte aven lara honom att gora trix med diablon som han fick av mig, men han gav upp ganska fort...
Sedan spelade han och James tennis och aven jag fick vara med. Jag har aldrig skadat en samre forlorare an Zyg, det slutade med han kastade racket runt omkring sig och skreck.. Det konstiga ar att han gjorde samma sak da han vann, han verkar vara en san manniska som har svart att slappa saker, saker som att jag slog honom i tennis ;)

Han spelade aven nintendo Wii, det va kul att se! De flesta vet nog vad det ar men jag berattar anda. Man ka spela bade golf, bowling, tennis, baceball mm. Det ar som ett tv spel men man maste rora sig med hela kroppen for att spelet ska kanna av vad den ska gora. Genom detta larde jag mig alltsa reglerna i baceball!

Vi at japansk mat som Tomoko hade lagat, forutom att riset va brant (Jag var tyst om det, jag slar vad om att jag inte skulle kunna gora det battre) var maten jatte god!

Jag satte pa mig min nya t-shirt som jag fatt som valkoms present, T-shirten visar stolt upp Columbus team inom soccer (europeisk fotboll) The Crew, vi satt pa laktaren och skreck, och vi vann! Med 3-0, jag lovar att jag bar tur med mig! Toms bror Jim sa att the Crew inte hade vunnit nagon gang da han sett, men kolla, svensken kommer och vad hander! VINST!
Va lugna familjen, AIK finns fortfarnde i mitt hjarta! Positivt att The Crew har samma farger, Svart och gult :)


Har varit en bra dag!
Skolan borjar pa tisdag. Jag langtar! ..faktiskt ;)

Kramar!
Stina

Kommentarer
Postat av: Mamma Ninna

Hallo du...Jag kommer ihåg en liten flicka som vid 9 år ålder hatade att förlora, vi skall inte tala om hennes tvillingbror som inte var kontaktbar på flera timmar. Kul att ni ändå gör saker tillsammans. Spännande med skolan då kommer du få tusen saker att göra. Mormor hälsar...

Kramar!!

2008-08-24 @ 10:43:20
Postat av: pappa

Vad spännande med skolstarten och kul att läsa om alla dina små äventyr. En sida om dagen blir på 10

månader en hel bok. Kan du inte lägga in bilder?

daddy

2008-08-25 @ 10:01:24
Postat av: Stina

Jag villa garna kunna lagga in bilder, men det ar nagot som ar fel. Jag hoppas att det ska kunna ordna sig, skit jobbigt faktiskt :S Annars far ni se en MASSA bilder da jag kommer hem istallet :)

2008-08-25 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0