Madrass?

Forsta dagen i kyrkan igar. Det va en fin kyrka, jag lyssnade inte sa mycket pa vad prasten, nej sorry vad ministern sa (tydliga instruktioner fran Beth att det inte va en prast utan Minister). Jag var mest inne i mina egna tankar. Ibland sa undrar jag om jag har en tro kvar, eller det ar egentligen inte sa mycket som jag funderar over, det mesta ar att jag kanner mig ofta trygg i kyrkor, igar kandes det som att en trygg van foljde med mig. Alltsa, kyrkan, eller vad man ska saga.. Som att jag visste hur nagot fungerade, som att jag hade kontroll over nagot.. typ..

I alla fall, Vi stannar vid ett cafe for att ata frukost innan kyrkan, da jobbar en tjej som heter Molly dar, Molly ar Jacobs (Forra arets utbytesstudent) kompis, sa hon ville ta en fika med mig och Anna ikvall, det ser jag framemot!
Jag, Beth och Anna aker i en bil till kyrkan, och vad hander, jo! Vi blir stannade av den amerikanska polisen, en stor kraftig man som aker polismotorcykel sager till oss att registreringsskylten inte sitter pa framme, det visste Beth och ordnade upp det med att saga att hon skulle fixa det sa snabbt som mojligt!

Sedan var jag, Tomoko och Beth ute pa en liten shopping runda, vi akte till Easten en stor galleria, eller det ar typ ett stort torg med massa affarer! Jag hittade ett par nya tennis shorts, en present till nagon men det ar en hemlis och en kalender. Jag hittade en stort cool t-shirt pa kill avdelningen, men jag vantar med att kopa den tills jag vet att jag ar accepterad ;) Schysst att komma med killklader forsta dagen i skolan! (SOM AR IMORGON FOR OVRIGT!)
I alla fall, det var en galen dag i bilen igar, pa vagen till Easten tvarnitar Beth mitt pa motorvagen, jag forstar forst inte varfor sedan ser jag att en stor MADRASS som ligger mitt i vagen, vi satter pa varningsblinkersen, och da kommer jag pa att vi kan bli pakorda bakifran, arligt, jag va sjukt radd! Vi ringde polisen sa de fick komma och ta bort madrassen innan en olycka skulle intraffa!
Pa vagen hem ifran Easten sa osregnade det! Det har inte regnat pa hela veckan som jag varit har och nu oste det ner! Det var helt galet mycket vatten, sa pa motorvagen hem hade bilar kort av vagen och stod riktade at fel hall. Jag var radd da ocksa...

Sen var det middag hemma hos James som fyllde 11 ar, det va mysigt och jag fick sjunga!!!
Det va sa skont, jag fick lana Liz gitarr och kunde darfor sitta och sjunga lite, de var imponerade av mina latar ocksa, det var roligt! Jag lanade aven hem den sa jag har spelat lite idag ocksa :)

Jag har smittat Beth med min magsjuka, sa har lite daligt samvete for det faktiskt.. Va ju inte direkt meningen, hoppas att hon blir frisk snart helt enkelt!

Ska snart pa tennis traning men tankte ga till en second hand butik forst och kopa de solglasogon som jag lagt undan och ett armband :)

Kramar pa er alla!


Kommentarer
Postat av: mikis

hit me up with your numbaaah girl.. jag har ingen aning om vad jag har för nummer, så ge mig ditttt :)

2008-08-25 @ 21:09:11
Postat av: Annika

åh lycka till i skolan!!!!:)

2008-08-26 @ 00:46:45
Postat av: Farmor

Hej Stina! det är så kul att följa Dig på Ditt stora äventyr, Du verkar att ha fått lite distans till allt det nya. Lycka till i dag med skola. Kram.Farfar hälsar

2008-08-26 @ 07:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0