Skola

Alright, skoan har borjat idag! Frosta dagen. Hm, det va lite konstigt, jag hamnade i en sjukt svar american history klass, trodde att jag skulle do, men markte senare att de haft laxor over sommarn, lararen tyckte att jag skulle byta till en lattare, sa det gjorde jag :) Sen ska jag nog skippa Spanskan, den stressar bara upp mig! Da kan jag ha en study hall, en timme for att plugga..

Har flyttats upp till den battre gruppen i tennis :) kul!

Nu ska jag plugga biologi, jag maste sla upp alla termer i boken eftersom att de ar pa engelska.. saklart :P
Hm, vi far se hur det gar!

Kramar pa er!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hallo Stina! Så här är livet up and down, oj, vad farmor beundrar Dig med Ditt positiva inställning, helt nytt och knepigt, men älskade Stina,tänk vad Du får med Dig i bagaget på Din vandring. JÄTTEKRAM

2008-08-27 @ 20:34:28
Postat av: Stenne

Howdy!

Kanonkul grej du gör! Jag beundrar dej starkt! Men du, har du inte guran med dej???



Kram

Stenne

2008-08-27 @ 22:03:27
Postat av: Stina.

Svar till Stenne :)



Hej foresten! kul att du laser min blogg!



Den va sa stor och tung sa det blev svart att fa med den. Men jag har fatt lana en gitarr har, den ar dock inget bra men det ar en gitarr ialla fall sa det ar ju bra! :)



kram!

2008-08-27 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0