Tennis

Ja, alltsa! Idag gick jag upp klockan 8.00 pa morgonen, jag vacktes ifor sig av min host mother klockan 07.30 eftersom att hon ville visa mig att hon fixat shorts som jag kan anvanda, jag hade namligen rakat namna det igar kvall att jag behover kopa nya short. Hon drar da fram ett par ljus blaa shorts med ett ljust rutigt monster pa eller det andra allternativet var ett par lila blommiga shorts som man blev illamaende av att bara titta pa..
Sa nu ska jag och Anna (En tysk utbytesstudent) aka ut pa stan och kopa ett par klocka shorts till mig! ...puh

Men ialla fall traningen gick bra! Jag spelade med en tjej som heter coleen, hon ar trevlig fick aven reda pa att hon bor precis nedanfor mig da jag fick skjuts hem de langa hundra meter som jag annars maste ga.
Ehm, alltsa. Vissa av dem ar ganska dutkiga, andra ar usla.. Tranarn sa att jag ska trana nasta vecka och sedan ska ha se vart han ska placera mig i match statestiken.
Alltsa, de tva basta spelarna i laget far spela singel, sedan far de andra spela dubbel, sen finns det reserver for singel matcherna och sadar. Lite krangligt, ar inte riktigt saker pa om jag forstod allt..

Kanske aven ska beratta om gardagen som var en ritkigt rolig dag! Forst pa morgonen sa traffade jag Anna for forsta gangen sjalv, vi pratade en massa om alla mojliga kanslor som man kan ha som utbytesstudent, det ar ratt bra att prata med nagon som ar i samma position, man forstar varandra valdigt bra! vi at lunch tillsammans, sedan akte jag och Tom till skolan for att fixa med mitt schema, jag ska lasa Spanska (Why Stina, Why?) Fattar inte varfor jag valde det, tror att det var for att Tom tyckte det.. Sedan, Engelska, Amerikansk historia, Gouverment nagonting, andra halvan av aret ska jag lasa art (bild alltsa), matte (Algerbra 2), Kor. Jag tror att det var allt! Sedan ska jag spela tenis efter skolan och nar vinter halvaret kommer ska jag soka in till Skolan musikal, Beauty and the Beast!
SEn skaffade jag mig ett amerikansk konto, det var dock lite jobbigt eftersom att bank mannen anvande massa bankformer som jag aldrig hort talas om sa jag satt som ett stort fragetecken for det mesta, men jag har ett kort! Tom hjalpte mig lite ocksa :P
Sen tittade jag pa lite tennis matcher, traffade massa av tennis spelarna, de ar trevliga! fick nagras nummer ocksa sa det ar bra :)

Senare pa kvallen akte familjen, jag, tomoko och anna och tittade pa utomhus bio, en riktigt gammal B-film. Den handlade om ett monster som vaxte i superfart! De va anda ratt mysigt att sitta ute i morkret och titta med 400 andra manniskor som verkade gilla filmen!

Kramar!
Stina




Kommentarer
Postat av: mikon

jag har inte fixat mobil än, vi håller på att lösa det. men jag är rätt säker på att jag skaffa verizon också, för det är det familjen och typ alla andra använder! så det är ju super :)

bra att du har det bra där du är! saknar dig!

2008-08-22 @ 17:05:38
Postat av: Stina

msn? :)

2008-08-22 @ 17:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0