Alright!

Okej, nu vill jag bara ha lite cred! Stina Nordberg har idag gatt upp klockan 6 pa morgonen for att ta en lang promenad, sedan efter skolan har hon aven gatt pa gym. Totalt har jag gatt 10348 steg idag och jag ska annu ga upp till mitt rum for att plugga sa plusa pa nagra 10 tal pa det!

Nar musikalen borjar sa kommer jag inte kunna ga pa gymmet efter skolan eftersom att da ska jag repa infor premiaren.. Men de har gympass klockan 6 pa morgonen. Later det som en bra ide? Jag funderar stark pa att gora det. Det ar bara mandag och onsdag och de andra dagarna kan jag antingen sova eller promenera.. Hm, vart att tanka pa :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: morfar

bra jobbat stina! du är en kämpe på många sätt! friska takter! förresten, har du inte tänkt på att vara lucia den 13:de? hälsn. o kram. morfar o birgitta

2008-12-10 @ 13:56:43
Postat av: Elisabet

Hej Stina-Fina

Snart är det Lucia och då tänker jag alltid på dig och Nils. Ni var lite mer än två år. Du var en söt Lucia och Nils en söt pepparkaksgubbe. Nils var så ledsen för att han också ville ha en "lampa" på huvudet. Det är en kul film i mitt minne.

Kramar Elisabet

2008-12-10 @ 18:50:09
Postat av: Mamma

Det är klart att du måste överraska familjen med en svensk lucia. Din lilla söta katt kan ju vara stjärngosse.

kramar i massor..

2008-12-10 @ 20:37:40
Postat av: Mamma

Det är klart att du måste överraska familjen med en svensk lucia. Din lilla söta katt kan ju vara stjärngosse.

kramar i massor..

2008-12-10 @ 20:40:24
Postat av: Stina

Men! Jag har ju inga lucia grejer horre ni! :/



Gud va mysig minne Elisabeth :D

2008-12-11 @ 02:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0