Djungelvral

Som sagt sa har familjen Nordberg skickat mig ett stort paket och i detta paket hittade jag djungevral!
Jag bestamde mig att folja Filippa och Mikas spar och bjuda pa godiset i skolan.

Ni skulle sett manniskorna! Haha, jag bjod alla min larare, den enda som aldrig at upp sin var Mrs. Mendoza, Mr. Ballinger blev chockad, Mr. Grega tog det bra, det gjorde Mr. Hecker ocksa, Mrs. Kellsey undrade vad det var for fel pa Sverige, det forsta tva minuterna da saltet fortfarande var kvar pa godiset var de varsta i hennes liv och Mr. Wieland skrumpnade ihop totalt i sitt ansikts uttryck, fast han bad faktiskt om en till :)

Det var sa manga djungelvral som gick till spillo denna dag da de flesta av de elever som jag bjod spottade ut de underbara bitarna!

Min Gud, det var underhallning pa hog niva!

Kommentarer
Postat av: Ninna

Va roligt det måste sett ut...kram

2008-12-17 @ 11:52:09
Postat av: amanda

Men har du sett godiset Little Swedish Fish? fattar inte, har vi ens sanna i Sverige??

2008-12-22 @ 16:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0