Inte sjuk!

Jag ar inte sjuk langre! Razmus tycker att jag skriver for lite i min blogg..

Jag har varit pa sleepover inatt. Det var nedrans roligt! Vi var pa en affar som kallas: World market och kopte svensk julmust och svenskt godis! roligt!

Nu ar det helg, idag har varit en slapp dag. Jag ar ensam hemma for familjen ar pa camping i natt, tom kommer nog hem senare ikvall dock.

Hoppas ni alla mar bra!

Jag har massa plugg att gora men jag har verkligen ingen som helst lust att gora dem.....

Kommentarer
Postat av: razz

ja det tycker jag verkligen stinsen!

får bli lite ordning på det nu!

bra inlägg!

2008-12-14 @ 11:14:23
Postat av: farmor

Oj Du är verkligen med om det ena och det andra! FAKTISKT så tror farmor att Du trivs rätt bra, får uppleva så mycket annorlunda än vad vi här hemma. Du har med det i bagaget hela Ditt liv.

Världens största BAMSAKRAMARR!

2008-12-14 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0