Jullov

Imorgon aker jag till Arizona for idag har sjalvaste jullovet borjat. Jag ar lite nervos for det kommer att bli en lang bilresa och som sagt sa har det ju inte varit de roligaste bilresorna hitills med min vardfamilj.. Ursch, tystnad under 3 dagar. Nej, jag far verkligen gora det basta av situationen! Jag far val forsoka hitta pa nagot att prata om..

Forst tre dagar till Colorado for att fira julen dar, sedan vidare 1 dag till Arizona och sedan 3-4 dagar upp igen! Vad glad jag blir :D Jag trodde att det var 3 dagar fran Colorado till Arizona men det var bara en, ja da ar det ju bara ca 7 dagars bilresa sammanlagt, wow!
Jag ser framemot att fa se alla grejer och jag tror faktiskt att det hela kommer att bli valdigt kul fast samtidigt lite surt att jag missar allt har i Grandview, alla vanner som vill hitta pa saker. Fast det har jag ju 5 manader till att gora da jag kommer hem igen!

Jag ar en skolnord helt enkelt, forsta jullovet som jag inte riktigt ser framemot! Ta mig inte fel med de orden! Jag ser framemot det pa ett vis, men som sagt.. Ah, asch. Jag hoppas ni forstar.

Hade tva jul konserter idag, forst en konsert vid Elementery school (lagstadiet) sedan middle school (mellan stadiet), det va roligt :) Sjong solo pa sista konserten.

Hade aven biologi prov idag och jag tror att det gick helt ok!
Glomde min tavla i skolan som jag haller pa med, det betyder att jag kommer att fa jobba hart nar skolan borjar igen :S Tusan, forsokte hitta en stadare som kunde oppna upp Mr. Wielands rum sa att jag kunde hamta min tavla men det enda jag hittade var en dammsugare men ingen stadare.. wierd!

Jag kommer inte att kunna prata med alla manniskor under den har julen (obviously) men jag vill anda halsa er alla en riktigt GOD JUL OCH GOTT NYTT AR!

Kramar i mangder till er alla! Jag kommer att sakna er! ..mycket!

Kommentarer
Postat av: Mamma

God Jul Stina!! Love you. Hoppas ni får en mysig och fridfull jul, alla hälsar! Vi hörs. Pussar och kramar

2008-12-20 @ 01:15:36
Postat av: morfar

säker på att du gör ditt bästa för att vara glad o trevlig även under bilresan!! morfar har satt in pengar på ditt konto.har försökt maila till dig, men gör något fel, får inte iväg det!GOD JUL från oss. kram!! morfar o birg.

2008-12-20 @ 10:22:18
Postat av: Stina

Tack Fina morfar och fina mamma!

2008-12-20 @ 15:43:42
Postat av: Elisabet

Hej Stina-Fina

Ge dig själv en bamsestor julkram från mig, Pontus och Annie.

2008-12-20 @ 17:44:50
Postat av: johanna

GOD JUL PÅ DIG MED!!!!!!!!

2008-12-20 @ 18:08:07
Postat av: Helena och Dante

Hej Stina!

Ha en riktigt härlig amerikansk jul och hoppas att resan blir både kul och upplevelserik! Vi saknar er "amerikaner" i jul, men ser fram emot att få fira er hemkomst i stället, så småningom!

Julkramar från Dante och mig!

2008-12-20 @ 18:28:29
Postat av: Gunvor på Tranhusgatan i Visby

2008-12-22 @ 22:39:57
Postat av: Anonym

Hej Stina! I dag har din mamma varit här o hjälpt mej så att jag skulle kunna svara dej. Jag har skrivit ett brev till dej o postat i dag.. men nu ville jag försöka få säga GOD JUL före julen kommer.

Jag har sett o hört dej med din mamma och jag tycker DU ÄR härlig! Kram

2008-12-22 @ 22:45:17
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-12-22 @ 22:51:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0