Sjuk

Jag sitter nu forkyld, huvudvark, illamaende och jag vill anda inte stanna hemma i morgon.. Jag vill ga till skolan.. Vi far se hur jag mar i morgon bitti helt enkelt.
Konstigt att jag blir sa sjuk ofta i USA, jag ar inte stannat hemma nagon gang fran skolan men jag har jatte ofta forkylningar eller huvudvark.. Det hade jag inte ofta i Sverige.. Tror jag ialla fall.

Idag har jag varit med Courtney, ska spela in nagra latar hos hennes pappas van pa mandag! Ska bli jatte kul! :))

Fick en NBA all star jacka av Mrs. Mendoza idag, hon ville att jag skulle ge den till min bror, vet inte om det ar Nils eller Pelle. Men jag funderar stark pa att anvanda den sjalv nar jag ska aka snowboard efter jul! vi far se, maste ta hem den imorgon fran skolan och spegla mig och se om den duger! Om man ska aka snowboard maste man tusan se cool ut, det ar ju halva poangen!
Ar hon inte go Mrs. Mendoza? :)

Kommentarer
Postat av: morfar

stina, du måste sköta om dig! du är kanske alltför aktiv! vila och sov! kram

2008-12-11 @ 15:59:52
Postat av: pappa

hoppas du mår bättre. det är ju mycket som händer.

drick varmt citronte med mycket socker. det är klart

att du skall ha jackan. det skall vara lite stort när man åker snowboard.

kram

pappa

2008-12-12 @ 23:00:40
Postat av: Stina

Tack horre ni :) Jag mar redan mycket battre! och inte skippade jag skolan inte!

2008-12-13 @ 01:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0