Stilla Natt

En dag pa Easton, for att inkopa de tva julklappar till vard familjen. En kokbok till Beth och Tom (europeiska specialiteter) och sedan blev det en Star Wars bok till Zyg.
Det var jag, Sven-Ole och Sidsel (tre utbytesstudenter pa vift helt enkelt) som for ivag till Easton. Easton ar foresten ett stort kopcenter.

Jag akte sedan hem for att gora mig i ordning for konserten ikvall. I morse sa varmde vi upp infor julkonserten och vi skulle precis borja sjunga da Mr. Grega sager att jag ska ha solo de tva forsta raderna av svenska versionen av Stilla Natt. Sa sa blev det.
Nar det val var dags for konserten gick allt valdigt bra forutom att jag borjar bli galet torr i halsen da det var dags for solot sa jag skakade lite pa rosten :S Jaja.. man kan ju alltid saga att det var nagon sorts svensk dialekt..

Vi omringade hela publiken med att sta ute i gangarna da vi sjong Stilla Natt, riktigt haftigt! Kul konsert!

Nu ska jag gora en engelska essay och trana infor ett biologi prov imorgon.. Skit ocksa, jag ar beredd pa ett riktigt daligt betyg.... by the way.. klockan ar 10 pa kvallen, hej ingen somn.

Kramar ni fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0