Alice in the Wonderland

Igar kvall hade vi premiar med Alice i Underlandet. Jag vet inte riktigt, men det ar lite pinsamnt. Haha. Jag ar ledsen men min kostym ser ut som en stor kondom med en svamp hatt till. Men det ar ju bra, jag gor reklam for skyddat sex samtidigt som jag spelar en svamp, tur att man gor nagon nytta dar uppe pa scenen!

Premiaren var.. speciell, mycket fel, manga tabbar. Jag gjorde ifor sig inga fel eftersom att det ar ganska svart att gora fel nar man star stil.

Nej men skamt och sidor, samtidigt som jag inte gor sa mycket sa har jag sa sjukt kul! Den dar teatern har verkligen hjalpt mig, jag har lart kanna sa himla mycket manniskor och nu kanner jag mig mycket starkare och jag uppskattar verkligen att vara har. Samtidigt som jag langtar enormt mycket hem sa kanner jag mig ibland lite radd for att aka hem for jag tycker om det har sa mycket, jag har helt enkelt bestamt mig for att forsoka att bara njuta!

Hade biolog prov idag, gick bra! Mr Wieland sa att jag borjar att bli en av de smartaste i klassen, nu ar ifor sig den klassen galet kass, men anda! :)
Mrs. Mendoza ar bara helt underbar, jag gillar den lararen starkt, jag brukar sitta kvar i skolan och sitta och prata med henne i hennes klassrum. Hon har nu bestamt sig for att hon ska ta en trip till Sverige.

Jag ska foresten spela musik hos henne ikvall kom jag PRECIS pa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0