Drommar

Det ar konstigt, jag sitter i Amerika och tittar pa filmer da Helen Sjoholm sjunger sakert 5 ggr i veckan. Gud vad jag alskar youtube. Men ar det inte lite konstigt att jag saknar henne och alla andra goa svenska artister?
Jag traffar ju aldrig henne eller de andra sangarna anda!

Jag alskar verkligen hennes rost, den kvinnan har verkligen fatt en gava.. en stor gava..

Ja, ni ser! Min resa for med sig manga kanslor, den for med sig framtidsplaner, drommar, saknad, stolthet, och mycket mer.

Jag har nu varit har i en tredjedel av min tid.. Sa konstigt?
Nar man har koll pa tiden som jag har sa forstar man aven hur kort tid man har pa sig, det ar snart bara lite mer an 6 manader innan broderna och kussen tar studenten, det ar inte alls en lang tid, det ar ungefar 7 manader kvar da jag satter min fot pa den underbara on Gotland igen.

http://www.youtube.com/watch?v=anhyMEyxbzg - lyssna pa den rosten!

Ja, da fick ni en del av tanke-Stina.

kramar igen.

Kommentarer
Postat av: farmor

Farmor förstår Dig väl när det gäller Helenas röst , kommer aldrig att glömma, när pappa Kjell och jag var och upplevde My fair lady, där hon gjorde en otrolig insats.Älskade Stina det är en roll för Dig, HELT KLART. Många kramar.

2008-11-28 @ 18:28:03
Postat av: morfar

adventsstjärnor lyser upp de grå decemberdagarna. bra promenadväder, ingen snö och ingen halka. vi sänder varma tankar och kramar. morfar o birgitta

2008-12-01 @ 14:22:30
Postat av: morfar

längtar du hem, stina? det verkar så. vi tänker på dig hela tiden och pratar om dig nästan varje dag! kramar

2008-12-02 @ 16:12:30
Postat av: Stina

Det kommer snart uppdatering av bloggen! Inte just nu for nu ar jag bara hemma pa lunch!



Morfar, kul att se att du komenterar och sjalvklart samma sak till dig farmor!



Ja, visst har jag lite hemlangtan, men det ar inte sa farligt langre! Jag ar dock valdigt nervos infor julen, jag tror att jag kommer fa en hel del saknad da.. Jag gillar nar skolan ar igang, jag tycker verkligen mycket om skolan och trivs valdigt bra, det ar mest loven som ar tunga..

2008-12-02 @ 18:09:05
Postat av: Stina

Det kommer snart uppdatering av bloggen! Inte just nu for nu ar jag bara hemma pa lunch!



Morfar, kul att se att du komenterar och sjalvklart samma sak till dig farmor!



Ja, visst har jag lite hemlangtan, men det ar inte sa farligt langre! Jag ar dock valdigt nervos infor julen, jag tror att jag kommer fa en hel del saknad da.. Jag gillar nar skolan ar igang, jag tycker verkligen mycket om skolan och trivs valdigt bra, det ar mest loven som ar tunga..

2008-12-02 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0