JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

HON AR MIN!
JAG HAR SKOLANS NAST STORSTA KVINNLIGA HUVUDROLL!! MRS POTTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag tror jag borjar grata, det har ar underbart, det ar mer an underbart! Jag ar alldeles skakig!

http://www.teacherweb.com/OH/Grandview/AndrewGrega/NewsFlash2.stm

Jag visste att rollen skulle komma ut klockan 7.00 exakt pa hemsidan och jag laste igenom alla roller och hittar mitt namn vid Mrs. Potts! Jag borjade skricka massa svenska ord! Det har ar otroligt! CHAMPANGE med familjen helt enkelt! Herre Gud! Svenska utbytesstudenten kommer in och far en av huvudrollerna! Det har ar underbart! UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: Mamma Ninna

Va roligt Stina...

Du kommer att bli en superbra Mrs Potts.

Grattis!

Miss you

2008-11-18 @ 07:21:57
Postat av: pappa

wonderful, fantastic

i am so proud

dad

2008-11-18 @ 07:43:37
Postat av: pappa

wonderful, fantastic

i am so proud

dad

2008-11-18 @ 07:44:31
Postat av: Farmor o Farfar

Glädjetårar rinner på farmors kind.Ja, Farmor o farfar grattar tusen gånger, jättehärligt!

2008-11-18 @ 08:26:50
Postat av: Björn

Stina, Oj vad du förtjänar den rollen! Och oj vad glad jag är för din skull. Minns du när du och jag satt på Silverhättan och kollade upp din nya amerikanska skola på nätet. Vi upptäckte att de skulle sätta upp just den här och du sa "Jag SKA vara med!"



Nu är du där. Och du fick den bra rollen. Ta nu chansen och gör det bästa du någonsin gjort av den.



Tusen kramar från Björn

2008-11-18 @ 09:13:53
Postat av: Razz

stina detta är helt fantastiskt!

du kommer att vara helt fantastisk som mrs potts!

se till att få den filmad bara!

alla vi här hemma vill ju se!

2008-11-18 @ 12:05:23
Postat av: Nils

Detta är bara en bonus för USA att få se vad syrran har och erbjuda.

2008-11-18 @ 13:44:09
Postat av: morfar

grattiskramar och lycka till-kramar från oss!vi är säkra på att du gör ditt allra bästa!!hälsningar från morfar o birgitta

2008-11-18 @ 16:16:16
Postat av: Elisabet

Grattis Stina-Fina. Jag är så rörd och så glad för din skull. Massor av stora goa varma kramar /Elisabet

2008-11-18 @ 17:20:30
Postat av: Stina

Tack sa hemskt mycket allihopa! Jag ska verkligen forsoka gora mitt alldra basta!



Ja, Bjorn. Det ar otroligt, jag har verkligen velat ha den har rollen men jag trodde faktiskt inte att det skulle handa men det gjorde det!



Farmor jag hade ocksa gladjetarar :)



Kul att sa manga komenterar och roligt att ni alla ar sa positiva!



2008-11-18 @ 17:21:11
Postat av: E l l e n

ÅÅÅÅÅHHHHHH STINA jag är så stolt och så super glad för din skull! Jag visste att du skulle få en roll, men denna, helt otroligt!!! Övningen från i sommras kommer att löna sig och du kommer vara en stjärna! Jag tror, eller jag vet att det kommer gå jätte bra för dig!

Jag är också stolt över att du kommit så långt där borta i USA, med skolan, musiken(jag hörde din låt på yuotube, fantastiskt!)och alla vänner. Men på ett sätt förvånar det mig inte. För du är en sån underbar människa som jag saknar otroligt mycket! YOU GO GIRL! Tusen pussar&kramar

2008-11-18 @ 22:01:25
Postat av: Mirre (Ninnas kompis)

Heja Stina! du regerar ju. Skitkul. Gamla visby ligger kvar i novembermörker. Ninna visar stolt alla vänner på jobbet hur bra det går för dig. va rädd om di. Mirre



2008-11-18 @ 22:24:36
Postat av: Ville Blomman

Fett Stina!!

så Jäkla bra verkligen den paara dig som handen i handsken!

Fan va jag saknar dig för övrigt!!!

Vi har klassfest på fredag. jag och olivia ska komma som bond och bondbrud. vi har tema kändisar typ!

Längtar tills du kommer hem!



PUSSS OCH KRAM och Puss

2008-11-19 @ 18:49:57
Postat av: helena

grattis vännen!helt underbart fantastiskt! du är helt otrolig! vilket minne du får för livet!

kramar från helena och dante

2008-11-19 @ 22:31:03
Postat av: Kalle N

Grattis Stina, du lär göra ett bra jobb med din röst:)

2008-11-21 @ 15:07:49
Postat av: Stina

Sa manga fina kommentarer!

Tack allesammans!

I januari nar repen borjan ska jag visa vad Sverige har att erbjuda! :)

2008-11-23 @ 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0