Kanon Kvall!

Nu ar lovet har! Fem dagars ledighet, skont fast anda trakigt! Jag gillar skolan sa himla mycket! Men man ska aldrig tacka nej till lite ledighet, ladda upp liksom!

Jag har varit med Ian ikvall. Han tog med mig till hans kyrka. Vi traffade typ 200 andra ungdomar och under kvallen har vi nu bestamt att vi ska pa stan i morgon, starta ett band med fyra gitarr, 3-4 sangare. Vi ska gora hardrock sanger (kand hardrock) och gora om det till soft skon musik med mycket stammor! Sjukt coolt! Kanske vi slanger in lite mandolin ocksa! Det hade varit ett projekt som jag verkligen skulle vilja arbeta pa! Faktiskt ett roligt projekt att gora for treans projekt arbete.. Maste tanka lite pa det!
Hoppas det kommer att ga igenom!

Jag tror inte att jag ar kristen langre men jag tyckte anda om att hanga dar i kyrkan sa det skadar ju inte att bara hanga och ha det trevligt :)

Har aven varit arg idag.. Ok, jag har biologi med 4 killar som ar typ de jobbigaste i skolan och sjalvklart ska de killarna va i samma klass och i min. De ropar: Sweden sucks! Swedish fish Stina, Stinky! HELA tiden! De forsoker hitta saker sa att de kan vara elaka. De ar inte bara till mig, de gor det med manniskor som har nagon slags "status" som ett slags satt att visa att de gillar personen, men efter fyra veckor i strack varje dag fick jag krupp idag. De tog en krafta och borjade skaka av vattnet pa mig och jag vande mig om och var totalt serios och sa: Ok, snalla kan ni lagga av? Ni beter er som 13 aringar i Sverige.
De garvar och forsatter...
Jag blir sa sur for jag kan inte kontra med snabba komentarer eftersom att jag inte ar sa snabb i spraket och det ar annu svarare nar man bli sur!
Mr. Wieland forstod att jag blev sur, sa han ville prata med mig efterat och jag beratta vad de sagt och han blev sa sjukt sur. Han skreck:
IDIOTS! They are IDIOTS!
Han ville att jag skulle veta att alla ar inte sa i amerika (thank God) och det forstar ju jag ocksa saklart!
Sa nu ska en av killarna fa byta klass! ..braka inte med mig helt enkelt! xD
Mr. Wieland sa dock att mitt namn inte skulle namnas, det var han som gjort allt och jag var inte delaktig i det hela.

Det jobbigaste ar att en av killarna sitter och tittar pa mig hela tiden.. Ja, det ar ju ett vackert satt att visa karlek pa genom att saga dumma namn till mig. Bra taktik. Han ar ju struken fran min lista nu ialla fall.

Jaja, de kan sakert vara trevliga ocksa fast inte tillsammans! For de blir verkligen jobbiga!


Jag kanner mig lycklig ikvall!
 Folk ringer och fragor om jag vil gora saker och det gor mig sa glad att folk ringer mig ocksa, inte bara tvartom. Jag har jobbat mig in liksom!


Kramar!

Kommentarer
Postat av: Sten Blomberg

Hej Stina!

"Läste ikapp" din blogg idag, STORT GRATTIS till din roll som mrs. Potts, med din humor och utstrålning så kommer du att göra succé, jag tor på dej, du kommer att gå långt!!



Kram Stenne

2008-11-26 @ 16:12:57
URL: http://www.timelessmusic.se
Postat av: faster eva

Så roligt att följa dina äventyr och vanliga dagar!

Nu har jag nog sett youtube-klippet 10 gånger och det har resten av släkten här i Skåne också gjort och alla ser och hör vi vilken stjärna du är!! Lycka till med mrs potts, kan ni sätta upp den på Malmö Stadsteater sen, please!! Håll de där killarna på mattan, they sucks...!

Ha en underbar thanksgiving! Puss och kram från Malmö

2008-11-26 @ 22:29:55
Postat av: Stina

Tack sa hemskt mycket Stenne! Det hoppas jag ocksa!



Ja, jag foljer dina rad Eva :) Ja visst, kalrt vi ska satta upp den dar! Haha, eller det kanske blir lite svart att ta med sig alla harifran sa vi far gora en enmans show dar jag spelar alla roller, skonheten, odjuret, mrs potts. Ah, alla :)

2008-11-26 @ 23:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0