Over, nu.. VANTAN!

Jag sitter nu och vantar pa att castlistan ska laggas upp pa hemsidan, jag hoppas av hela mitt hjarta just nu att jag ska fa en roll! Jag vet att jag kommer bli besviken om jag inte far nagon men jag kommer reparera mig snabbt men nu innan kan man ju bara hoppas!

Alice i underlandet ar over, det har varit jatte kul. Visst, jag har inte gjort allt for mycket, jag har ju som sagt mest statt still pa scenen men jag har samtidigt lart kanna sa mycket folk att det har varit underbart!
Har kommer en bild med mig som svamp, Alice, ett kort (nummer tva) och sedan ett knackt kort.



Det ar kul med amerikanska teaterar och musikaler, jag har inte byggt ett endaste dugg pa hela alltet, jag har inte sytt en endaste styngn pa en kostym. Jag har bara slappat och fatt allt serverat. Det ar foraldrarna som har arbetat jarnet! Mer av det mammsen och pappsen i gotlands musikalkompani helt enkelt :) Fast det forstas, jag ska inte ljuga. Jag tycker att det har varit galet kul varenda bygg vecka infor musikalen pa Gotland. Jag ar ju en av de sociala manniskorna som kanske inte gor sa mycket utan jag hjalper andra manniskor att vara glada genom att prata med dem!
Dessutom sa mar man valdigt bra nar man gjort allt sjalv, man ar 1000 ganger stoltare liksom :)

Saknar er!
PUSSAR OCH KRAMAR!

EN TIMME OCH 14 MINUTER KVAR TILLS CASTLISTAN LIGGER UTE PA HEMSIDAN! JAG AR SA NERVOS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0