Thanksgiving

Nu har dagen gatt sa nu kan jag beratta om allt i mer detaljerad text!

I morse startade vi alltsa dagen med en lang promenad! Vi gick ca 6 km, mitt kna kranglade sa jag fick kram i vaden men jag sa inget for jag ville inte verka mesig sa jag kampade pa, sedan tog jag en genvag hem och skylde pa att jag "behovde ga pa toaletten", men sa fort jag sag att de forsvunnit runt knuten forsokte jag i panik att stracka ut min vad! ..det gor fortfarande lite ont! BY THE WAY! Min forsta kramp i hela mitt liv!

Sedan sa har hela huset luktat mat hela dagen! Mysigt, det fanns pumpapaj i mangder, en naken kalkon som skulle tillagas, potatismos, sot potatis, oliver, attiksgurka i mangder, ah. Massa saker. Allt var inte underbart gott men det gick ner ganska bra anda! Sedan blev det cupcakes till efterratt, de ar for nedrans goda. Kvinnan som tillagat dem hade gjort dem i kalkonform, lite gulligt!

Vi firade med hela familjen Stafa med respektive och lite grannar och arbetsvanner till Beth. Jag tycker jatte mycket om Walter, det ar Toms pappa. Otroligt skon man! Snabb i munnen, det gillar jag. Da finns det nagon som man kan kontra med :) Kul! Han ar inte Beths favorit, men latt min. Beth ar ju inte sa snabb i munnen hon pratar ju latt om helt konstiga saker och jag alskar att Walter ar sa sjukt arlig och berattar nar hon ar pa helt fel spar, nagot som jag inte riktigt kan gora, sa det overlater jag till honom helt enkelt!

Jag spelade foosball turnering med Toms bror Phil, han vann tyvarr med ett mal! om ni inte vet vad det ar (pagrund av min felstavning) sa ar det ett bord med spelare som man snurrar. Ni vet vad det ar!

Det var en trevlig middag med 21 trevliga personer! Kandes som en svenskmiddag fast utan snapsvisor!

Imorgon reser vi till Pennsylvania till en farm. De ar nagra slaktingar till Beth som bor dar, kan bli roligt. Ar inte over exalterad over resan ditt dock, gillar inte att sitta i bil for flera timmar. Kul for dig Stina att du ska sitta i en bil i tre dagar i strack nar du ska ner till Arizona! Woho.

Kramar pa er finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0