Alles blogg funkar ju inte.

Hm, ok! Nu vet inte jag om Eva , Cia, Ove eller Alle laser det har men jag kan ju ialla fall forsoka!

Alle, jag kan inte skicka komentarer pa din blogg.. bla.

Forst maste jag saga att jag gillar stjarnan pa din kockhatt, coolt :)

Sen, Eva, Cia och Ove. Ar ni i Chicago under 7,8 eller 9 November? Jag kommer att vara dar da!
Om ni fortfarande ar kvar da sa snalla hor av er :) Hade varit sa roligt att fa traffa er!

Och alle, jag vet att du har mycket jobb.. Men kanske att du har tid for att ata frukost med oss eller nagot liknande?

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Oj! inga stora problem med varken vikt eller längd, Du är ju STINA!allas vår STINA!det är Du och ingen annan. STOR KRAM!

2008-10-21 @ 20:10:27
Postat av: Stina

Tack farmor :) Det gladjer mig att du tycker om mig aven fast jag lagger pa mig lite vikt! DEt basta ar att nar man kommer tillbaka till Sverige och borjar ata nyttigt igen faller det mesta av! ..kan man hoppas :)

2008-10-22 @ 00:22:06
Postat av: Alle

Hej Stina, Mamma och Pappa har åkt hem men jag kommer att vara ledig den 9e (Söndagen) och då tycker jag absolut att vi ska ses.. ring på 1-406-595-1003 eller på mail alexander[email protected] så hoppas jag att vi kan ses! kramar

2008-10-22 @ 08:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0