Homecoming, dansen!

Okej, dagen borjar med att jag, Zyg och Beth aker ivag for att kopa ett par skor till mig. Vi aker till Famous footwear (en stor sko affar har) och val darinne sa ser det morkt ut, det va hemska skor och ah som ni vet sa har ju inte jag den smalaste och langsta foten (ankfotter) sa jag trodde att det var kort.
MEN!
Icke sa nicke, vi  hittade ett par jatte fina skor! Ett par svarta med hogklack, kanske inte det basta med min fot men som sagt, vill man vara fin sa far man lida pin :)
Ellen jobbar pa famous footwear men var inte dar idag, en som arbetade dar pratade med henne i telefon och da var det klart, jag fick 30 % rabatt pa skorna :)
I morse tittade jag pa kvittot, skorna kostade fran borjan 69.99 dollar, jag fick dem for 29.99 dollar!
Det ar ju mer an 50 % rabatt?

Jag hade ju som sagt lanat en klanning av Molly, en jatte fin! Jag har bilder pa Tom's kamera men inte pa datan annu, ska forsoka fixa det!
Klanning ar vit med svarta monster, den har inga band upp pa axlarna. Ah, den ar riktigt fint!

Jag akte senare hem till Katie for att gora mig i ordning med henne, Audrey och Rose. De lockade mitt har och satte sedan upp det i en klamma, riktigt fint faktiskt!
Sedan en snygg sminkning och sedan var jag klar.

Allt tog ju lite tid, det var tankt att vi skulle ga pa restaurangen klockan 6, sedan blev det halv 7 och sedan blev det 7!
Alec (min date) skulle hamta mig vid mitt hus och det blev manga olika tider innan han sakert kunde komma och hamta mig, men vad hander.. Jag kommer forsent sa det var mer jag som kom och hamtade honom vid mitt hus..
Han hade en blombukett med sig och allting!
Sedan akte vi ivag till restaurangen for att ata. Det blev mexikanskt. Till min stora forvaning sa ska alltid den manliga daten bjuda. Sa jag blev bjuden pa min kyckling sallad :)
Sedan bar det i vag till Eriks hus och sedan ivag till dansen!

Val inne pa dansgolvet var det inte riktigt lika fullpackat som pa en save fest men jag dansade jarnet anda! Alskar att alla typ vet vem man ar, alla skriker: STINA STINA!!! (Jag har ingen aning om vilka de flesta ar)
Sa jag va ju aldrig "ensam" pa dansgolvet!

Det var riktigt riktigt roligt!

Gick senare tillbaka till Eriks hus och dar hade vi diskutioner om religion, politik och mycket annat. Det var faktiskt forsta gangen jag suttit ner med amerikanska ungdomar och diskuterat viktiga fragor. Fanns en kille dar som sag ut att heta Oskar men han hette Spencer. Han var riktigt intresserad av allting, jag ska bli battre van med honom har jag bestamt (A)
 
Beckham, sorry. Du hade inte slatt det har :)

GRATTIS MAMMA NINNA och EVA PA FODELSEDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas ni kommer ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma Ninna

Tack Stina! jag hade en jättefin födelsedag.

Första höststormen har visat sig...indragna båtturer och nerblåsta träd.

Saknar dig! Kram!

//Mamma

2008-10-06 @ 13:18:40
Postat av: Marika

Hej Stina!

Ett jättestort GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN i efterskott!!

Jisses, snart är du lika gammal som jag ;)

Hoppas du har det bra over there, kul att läsa om hur du har det :)

Läckert med Whicked-biljetten!!! Du måste berätta hur den var sen!

Ha det så jättebra nu

Kramar

Marika

2008-10-06 @ 14:39:10
Postat av: Amanda H

Hahaha Stina, det ser ju ut för oss i sverige som att det varkligen var svarta monster på klänningen:). PUSS!

2008-10-23 @ 08:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0