Homecoming

Det ar alltsa homecoming vecka har, det har varit olika teman varje dag. Forsta dagen hade vi neondag, sedan pyjamas dag, spanska vs franska dag och idag skulle man kla upp sig. Dessutom fick ala tjejer ett halsband och man far inte prata med nagon kille for da far de halsbandet, det var skit kul! Jag forlorade dock till en kille som pekade pa en bild med Cilla pa och fragade om det var min hund och jag svarade sa klart ja. 
Dessutom sa va det en kille under min bild klass som fragade om jag vill ga pa homecoming med honom, det var inte for att forsoka fa mitt halsband utan han menade det sa nu har jag en det infor homecoming pa lordag! I'm so excited!

Jag fick paketet fran svenska familjen igar! tack sa hemskt mycket! Det var jatte fina presenter. Igar kvall satt jag och njot av en stor kopp the med kalkstensdrommar! Underbart!! 

Jag ska snart ha ett sort labtest pa biologin och jag tror helt arligt att jag kommer fa daligt betyg pa det har, skit svart! ...tur att Stina ar bast pa att florta in sig hos lararna sa att det ger en bra etyg anda, haha.

Gud, jag mar riktigt bra nu! Det va skont att fa vara lite sur under min fodelsedag! Haha, allt bar med sig nagot gott helt enkelt :D 

Kramar!! 

Kommentarer
Postat av: pappa

Heja Stina, vad kul med musicalen. Tänk vad du fått göra och vara med

om under denna korta tid. Jag förstår att plugga samtidigt är jobbigt, men du fixar det också.

love

daddy

2008-10-04 @ 09:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0