Lab assistent

Aah, det har inte hant sa mycket den senaste veckan..
Jag har bytt study hall (timme da man pluggar) till forsta lektionen, Jag och Sarah sitter som lab assistenter i Mr. Wieland klassrum och pratar skit med honom, ater choklad och dricker kaffe :) Faktiskt mycket trevligt!

Vet ar pappa och farmor har varit och sett pa My fair lady och det jag ska inte ljuga och saga att jag inte ar avundsjuk!
Hoppas att den va bra och att ni njot ordentligt!

I morgon drar jag pa min forsta resa utanfor Ohio (om man raknar bort Atlanta flygplats) da jag reser till Niagra fallen! Det kommer bli riktigt haftigt!

Hosten borjar komma hit ocksa, traden borjar fa vackra farger och jag kan aven kanna lukten av host!

Kramar pa er alla!

Kommentarer
Postat av: kusinen

Hopps du får kul ner i niagra... vi får förhoppingsvis ses på söndagen där innan du åker tilbaka när du är här i Chicago..kram

2008-10-10 @ 10:18:45
Postat av: Bror Nils

Hej älskade syster!

Jag måste tacka för den fina klockan och jackan som du har köpt till mig och när jag läste ditt brev du skrivit till oss så kände jag att saknaden är stor och en liten tår gled fram.



Din STOREbror Nils!

2008-10-12 @ 14:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0