Lite nytt

Det har egentligen inte hant sa mycket, fast det ar bra :) Kanns som att jag har kommit in i rutinen liksom!

Igar sa slappte min biologi larare ut ormen i klassrummet, la den pa ett av borden och killarna lekte med den, ni skulle kannt min puls, det var GALET! Jag var sa sjukt radd! Men jag rorde den ialla fall! Men sprang sedan bort till andra sidan klassrummet, fy tusan!

I morgon blir det overnattning hos en annan utbytesstudent fran Tyskland, hon fyller 15 sa det blir en samling utbytesstudenter som ska bo over dar :) Kul!

Nasta helg ar det konsert da ska jag spela en egen lat, Piece of me. Sedan ska jag aven sjunga Honey honey med tre andra tjejer. Maste ju representera Sverige med lite Abba!
Har aven visat min spanska klass skivan med Schola Cantorum Visbyensis, de tyckte att det lat som anglar som sjong! :)

Har aven flortat in mig hos regissoren for ALice i Underlandet, jag har visat bilder pa nar vi spelade Secret Garden (visade sig att hon spelat Lily), och nar jag spelade Pippi, HOPPAS HOPPAS HOPPAS pa en roll till Skonheten och Odjuret! Som foresten har audition i borjan pa november, exciting!

Kramar i mangder!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det första farmor gör på morgonen, uppdaterar datorn, in på Din och Alexanders blogg, läser vad som hänt, hoppas verkligen att Du får en roll. Kul att Di trivs bra nu. Sror kram!

2008-10-24 @ 09:16:39
Postat av: Stina

Det kanns bra att du foljer mig Farmor! Jag uppskattar det verkligen, jag uppskattar alla som foljer migm det kanns valdigt bra! Jag ar inte glomd :D

2008-10-24 @ 17:27:57
Postat av: Mamma Ninna

Vi är många som läser din blogg. Jag gillar att följa din upptåg..

På söndag fyller din morbror 50 år, vi kan väll höras..

kram mamma

2008-10-24 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0