Maskoten!

Har ni ocksa alltid dromt om att fa sta bredvid planen och dansa i en tiger drakt?

JA, jag har gjort det! Igar kvall sa var jag maskoten for vart amerikanska fotbolls lag! Jag fick pa mig en stinkande tiger drakt och det var sa kul!!
Jag fick gora det eftersom att jag pratade med en tjej som pratade med en tjej.. Ah. Ni forstar, det ar inte sa vanligt att fa vara Bobcat men jag tankte att jag maste ju ha alla amerikanska upplevelser! :D

Eftersom att det ar homecoming sa var det en stor parad med hela skolbandet, cheerleader, jag (bobcat) och en bilparad efter!
Aj, det var for jadra roligt :P

Jag tog en plats bunke och trumade pa, sedan sprang jag runt och gjorde "svanhopp", ni kan forsta hur vackert det sag ut :P

Haha, folk kom fram och fragade vem det var som va i drakten och jag svarade att det var jag och alla var riktigt positiva:
Good job girl! You're awsome! You go girl!

Det var sa kul for jag byggde liksom upp en karaktar som gick pa ett visst satt och allting, jag menar. Jag kan ju gora vad som helst ingen kan ju se mig anda! Det var en fotograf som tog bilder, han ska skicka dem till skolan sa att jag kan fa dem :) Kul!

The Cheerleader's coach ville att jag skulle vara Bobcat varje gang, men jag vet inte :P Det var roligt for en gang, kanske tva.. Men jag vet inte :) Att sta och skrika pa ungdoms sektionen ar riktigt kul ocksa :)

Ikvall ar det homecoming dans! Det ska bli sa himla kul! Jag ska forst pa middag med Audrey, Katie, hennes date, min date, Rose. Ah, det kommer bli kul! Sen ar det dansen!
Jag har fatt lana en jatte vacker klanning av Molly och snart ska jag ut med familjen och forsoka hitta skor!
Min fot ar inte riktigt bra annu, igar lindande sjukskoterskan min fot for att jag skulle klara av att vara Bobcat men det ar ju inte sa vackert pa en skoldans liksom.. Vi far se, vill man vara fin sa far man lida pin :)

Jag har tyvarr inga bilder just nu pa Bobcaten! Men det kommer :)

vi har aven utsett bade homecomings drottning och Kung!

Alla samlades i aulan for att se vem drottningen skulle bli och Gud vilka klanningar, jag hade inte velat vara en av de tio som kunde bli drottning och forlora och veta att man lagt ut otroligt mycket pengar pa att fa sta pa scenen i 10 minuter :P

Kungen var inte riktigt lika seriost, det var en ny grej for i ar och alla traffades i gympa salen och kungen valdes ut :)

Kramar pa er alla! :) 



Kommentarer
Postat av: Farmor

Hallo Stina! Ja, Du är otrolig, varje grej fixar Du, med Din positiva inställning, Du får verkligen uppleva något nytt varje dag. Stor Kram Farfar hälsar också

2008-10-05 @ 08:28:12
Postat av: Farmor

Hallo Stina! Du är otrolig, varje ny grej fixar Du med Din härliga positiva inställning, oj vad Du få vara med om mycket, som är helt annorlunda än här hemmma.Stor kram farfar hälsar.

2008-10-05 @ 08:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0