Nara doden upplevelse

Ehm, jag skulle idag koka lite the, sa jag satter pa lite  the vatten pa spisen.

Beth kommer hem efter ett tag och det har borjat lukta konstigt i huset och jag forstar inte riktigt varfor.. beth gar in i koket och marker att jag bara satt pa gasen pa Spisen, hela huset var nu fyllt med gas. Om jag tant en tandsticka sa hade hela huset sprangst! ...jag ocksa

Dessutom kunde jag efter ett tag ha somnat och dott av det istallet.. Herre Gud vilken tur att Beth kom hem eftersom att jag inte hade en aning om det hela!

Satt i 20 minuter och fixade med bilder pa niagara fallen men det funkar INTE!
Javla skit, ursakta spraket :P

MYCKET PLUGG IDAG! ursch....

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjeena Snuppan:D

Nu har storasyster hittat hit med, har läst hela bloggen o du verkar ha det kanonbra "over there"

Är så avundsjuk att du har sett Niagara fallen måste varit en upplevelse som är svårt att beskriva.

Och du... akta dig för gasspisar :P skönt att allt gick bra i alla fall, här i Södertälje går livet sin gilla gång, Emma växer så det knakar o ålar runt i lägenheten som en liten militär på uppdrag:)

skriver snart igen

Massa kramar från Anna

2008-10-16 @ 08:37:01
Postat av: Stina

Hej syrran! :D

Vad glad jag blir att du hittat hit!

Ah, det var helt fantastiskt! Det va sjukt coolt helt enkelt! Jag hade garna visat mangder av bilder om inte kameran dott efter halva resan!

Aah, Emma! Jadrans, fatta nar jag kommer hem.. Hon kommer ju kunna ga.. Herre Gud.

Kramar!

2008-10-17 @ 17:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0