NHL

Jag har haft en ordentlig shopping dag idag! Jag traffade en annan utbytesstudent vid namn Franzi. Vi hittade HM! ..Dar blev det ifor sig bara en par skor for 5 dollar! Sjukt billigt!
Sedan tva par jeans, en troja som jag kan ha leggings under, oronhangen, ett armband och tights!
En lyckad shopping runda helt enkelt!

Sedan var jag helt otroligt nara pa att kopa en platt tang idag. Jag blev uppfangad av en kille i gallerian, han bad mig att sitta ner pa en stol och sedan borjade han fixa med mitt har. Han forsoker alltsa visa hur otroligt bra hans platt tang ar. Den var sjukt bra! Blev varm pa 9 sekunder, hade ceramic plattor som gor att den inte sliter haret. Sedan far jag reda pa att den kostar 250 dollar och det ar 1500kr! Men killen borjar sakna priset, efter ett tag sa kan jag fa en platt tang, tva ganger da han lockar mitt har gratis (+ idag), tva svin dyra harprodukter for bara 79 dollar som ar 474kr. Fan att jag inte kopte det.. Eller? Jag maste ju spara mina pengar! Det gjorde ju det inte lattare att killen var skit snygg..

Sedan var det dags for..

Jag och Zyg skulle sjalva ga pa en NHL match! Columbus har ett eget lag vid namn: Bluejackets!

Vi hade otroliga platser! vi satt precis langst ner pa mitten stationen, om folk stod upp kunde vi fortfarande sitta ner for vi sag precis lika bra, vi satt precis bredvid en kamera man, det var liksom en station dar alla intervjuer gjordes. Det forde med sig att vi fick se alla de roliga saker som visades uppe pa tven pa nara hall, det gjorde att vi fick se den har lackerbiten dansa jarnet!:



Vi fick 20 dollar utav Tom att spendera pa olika godsaker, jag och Zyg tog en tur runt i arenan for att kopa popcorn, vad hander, Jo! BlueJackets gor tva mal under 5 minuter da vi ar ivag.. Jadrans :P
Men vi vann ialla fall med 5-3.

Jag och Zyg var aven i bild pa tv:n uppe i taket, vi va ifor sig bara i bakgrunden da de filmade en cheerleader, men ialla fall!

BlueJackets har 3 svenskar i teamet! Fredrik Modin fran Sundsvall, Kristian Huselius fran Osterhani (?) och Christian Backman fran Goteborg.

Zyg sa: Det kanns som att vi har fatt en jatte bra kontakt, jag ar sa himla glad att du gor saker med mig!
Han ar go :)

VI fick gratis kepsar ocksa och hade sprejat haret blatt!




Forstar ni att jag har varit pa en riktig NHL match, det gor inte jag.. Galet haftigt.


Kramar pa er finingar!
Stina


Kommentarer
Postat av: Farmor

Följer Dig varje dag, Du upplever så otroligt mycket farmors tankar är hos Dig, take it ease,jättekul att allt är på toppen. Bamsekram från farmor farfar

2008-10-18 @ 20:06:00
Postat av: mikis

stiiiiiiiiiina, vi måste ringas snart..kanske slår dig en pling imorgon :)

pussis.

2008-10-19 @ 00:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0