Sleepover, trooooooooooooooooooott!

Franzi fyllde 16 ar i tisdags men igar var det sleepover hemma hos henne. Det var jatte kul! Vi at pizza, tarta och godis (amerikansk meny), sedan badade vi i ett stort badkar ute pa garden. 40 graders vatten, bubblor och kallt regn :) Det var en riktigt trevlig upplevelse! Vi satt i badkaret i runt 3timmar!
Sedan blev det rockstar pa nintendo wii, det funkade ju inte alls :P Jag var inte sarskilt bra helt enkelt!

De har fyra hundar och en skrickande fagel. Fageln kunde man vissla till sa harmade den en :) Kul!
Hundarna var underbara, efter ett tag hade jag tva av dem i mitt kna :)

Vi borjade se en film klockan 3 pa natten, kom i sang klockan 5, sedan upp 9 for att mala infor teatern som snart har premiar! Jag sov tre timmar idag och jag ar fortfarande trott :P

Kramar!

Imorgon ar det en stor dag for en viss morbror! :D

Kommentarer
Postat av: pappa

Änglar och flaggstänger

vad det svänger

kul att du känner

så många vänner

kram

pappa

2008-10-26 @ 10:57:35
Postat av: Stina

Haha!

2008-10-26 @ 13:17:17
Postat av: johanna wilbrand

hej din lilla söta gotlänning!

Fan vad glad jag är för din skull att allt rullar på så bra. DOck är ag tveksam om ormsaken under biologi lektionen men :D

keep me update!

ett skepp kommer lastat med kramar fron boston området

2008-10-26 @ 20:05:33
Postat av: Nils

Där satt den Pappa!

2008-10-27 @ 22:03:35
Postat av: Kusinen

Stina! jag fick ditt sms igår men råkade radera det av misstag.. förlåt! kan du skika igen e du snäll? kram alle

2008-10-28 @ 00:46:26
Postat av: bella

Äter du sallad till Pizzan?

2008-10-29 @ 19:53:30
Postat av: Stina

Det finns oftast en sallad till pizzan! som en ursakt for den feta maten ;) Kanner du igen det fran din tid?

2008-10-29 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0