Taggar infor Halloween

Ehm, ikvall ar det alltsa Halloween.
Zyg tjatar pa mig att jag ska ga med han och hans kompisar som ar mellan 7 och 10.. Eller ska jag ga med mina vanner?
Crap, svart val alltsa. Zyg bli besviken pa mig om jag inte gar med honom, men aven jag kommer vara lang som en giraff da jag glider runt med han och hans kompisar.. Jaja, vi far se!

Jag ska alltsa vara en cowgirl ikvall, kan nog vara en av de snyggaste cowgirls som nagonsin funnits :)

Jag ska ialla fall senare ikvall aka hem til Courtney, dar ska vi ha en sleepover med DISNEY MARATON! Jag ska alltsa ikvall se massa klassiker fast pa svenska, hela natten! Kul att jag ska sjunga imorgon, jag lar ju somna pa scen :) Hihi.
Ska aven forsoka se 'In to the woods', en musikal i morgon. Den ar gratis och min regissor i skolan ar med i den! Kan vara riktigt kul att se!

Det ar en tjej som ska sjunga How could I ever know fran Secret Garden (Den hemlighetsfulla tradgarden) i morgon pa konserten och aven fast hon sjong otroligt falskt och inte alls lika vackert som Dalia sa rann tarana i floder, flash backs fran den gamla goda tiden med musikalkompaniet hoppade upp i mitt huvud och det var svart att inte lata tararna floda.. Ursch.. Jag saknar mitt musikalkompani.. Gor en otrolig forestallning i ar igen!


Kramar!


En vecka kvar till Chicago!




Kommentarer
Postat av: pappa

Spara rösten till sången, hoppas jag du gjort.

lycka till

kram

2008-11-01 @ 09:27:04
Postat av: johanna wilbrand

önskar dig all lycka inför din föreställning!!!

2008-11-01 @ 16:56:42
Postat av: Mamma Ninna

Håller tummarna!!!!

Miss you

//Mams

2008-11-01 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0