Ursakta

Ja, nu har jag fatt lite klagomal men det var faktiskt sa att bloggen gick inte att skriva pa igar kvall. 

Sa jag skriver nu istallet!

Jag blev faktiskt valdigt ledsen igar for det var verkligen inte alls som jag hade tankt att min 18 ars dag skulle bli, jag blev arg pa det har landet. Men det var bara jag som overreagerade! Det blev en jatte fin kvall som jag ar valdigt nojd med! 

Jag och familjen (som inte alls glomt bort min fodelsedag, bara den forsta delen av dagen) bjod mig pa restaurang, det var en jatte fin restaurang. en japansk. De lagade maten mitt pa bordet! Det var riktigt haftigt! Dessutom fick jag en bok om att uppskatta livet sedan fick jag....

MUSIKAL BILJETTER TILL WICKED I CHIGACO! 

Jag blev helt otroligt glad! 

Ibland kan man kanna san otroligt stark hemlangtan att man skriver saker som man inte ritkigt menar, ursakta!

Jag avslutade kvallen med Molly, det var trevligt ocksa!

Kommentarer
Postat av: Mamma Ninna

Musikalbiljett!!!!...Lyllis!!!!

Skönt, viktigt och bra med ursäkten.

Du verkar ha en superfamilj, hälsa dem och ge dem en kram.

Älskar dig.

//Mamma

2008-10-01 @ 21:10:54
Postat av: Farmor

Oj, vilken häftig 18-årsdag, där ser Du min älskade sondotter, DET REIDER SI! KRAM

2008-10-02 @ 09:27:02
Postat av: Stina

Haha, det har du verkligen ratt i Farmor!! :)

2008-10-02 @ 18:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0