3 veckor

Idag har jag varit har i tre veckor!
Samtidigt som det kanns som att jag varit har mycket langre sa kanns det ratt coolt, jag har aldrig nagonsin varit hemifran sa har lange och langre kommer det att bli!

Jag har spelat tennis match idag och jag vann! Det var meningen att jag skulle fa spela tredje singel men coachen andrade och jag fick spela dubbel med en SJUKT dalig tjej, jag skojar inte. Hon kunde inte gora backhand sa hon forsokte springa runt varje gang bollen kom pa hennes backhand sida, far val saga att jag fick gora det mesta av jobbet..

Jag akte i en skolbuss for forsta gangen idag! :) (Jag har ju bara 2 minuters gangvag till skolan sa den ar inte speciellt nodvandig) Det var namligen borta match med tennisen, kul att se andra stallen nara Columbus! Jag traffade ocksa en dansk tjej som ocksa ar utbytes student, hon spelade i det andra laget! Vet ni, hon aker med Youth for Understanding ocksa och det betyder att hon och jag ska pa samma camp i helgen! skit kul :) Varlden ar bra liten!

Kramar pa er alla!


Kommentarer
Postat av: Mamma Ninna

Du kommer att få urkul på campen, träffa andra svenskar som du kan byta erfarenheter med. Tänk va du får vara med om....

Miss you, mams

2008-09-09 @ 20:30:41
Postat av: Farmor o Farfar

Helt underbart att Du har kommit så rätt, verkar som det mesta fungerar, sen älskade Stina, Du bjuder ju så otroligt på Dig själv, alla tankar är hos Dig. Stor kram

2008-09-09 @ 21:41:56
Postat av: Björn

Ja, Stina du är bäst. Och jag håller med alla inlägg om musikaler. Klart du ska göra grejen nu när du är där. kommer du att ha glädje av hela livet.

Vill du att jag ska skicka en strömkonverterare till dig?

Kram på dig

2008-09-09 @ 23:37:44
Postat av: Stina

Jatte jatte garna Bjorn! Men tank pa att det behovs typ 230 w, har jag helt fel nar jag sager det? :P

bara det fungerar helt enkelt! :)

Kramar!

2008-09-11 @ 01:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0