KALAS

Ja, igar va det alltsa party har hemma :)
Ett stadat hus tog emot ca 12 ungdomar och 5-6 vuxna :)
Det var roligt! Jag hade det jatte roligt, I had a great time!
Ehm, pa bordet serverades svenska kottbullar, plockmat sa som ost, kex, chips, kakor i mangder, dessutom fick jag en prinsess tarta! Det fanns dock ingen marsipan sa det fick bli gron gradde istallet :D och lingonsylt, men det var enormt god!

       
                                      Molly, Ellen och Jag!
                        

Jag fick ett jatte vackert halsband av mina grannar, The Shannons. Ett silver halsband med en G-klav, otroligt fint!
Dessutom ska jag fa ett par skor av Ellen som jobar pa famous footwear, as coolt! Plus att jag fick tva present kort pa Target(ett litet kopcenter har) och snart ska jag avnjuta min present av Molly, en tarta! Jag ska ta bilder sa att ni far se :D
Jag kommer aven att lagga ut lite bilder senare fran partyt! Kanske inte ikvall dock for i kvall blir det overnattning hos Emmy, det ska bli roligt :)
Det ar nagon slags neon dag imorgon i skolan, alla klar sig i neon klader, det kan blir roligt :) Det ar ju homecoming week!
Hm, jag tackade nej till en fotbolls match dar David Beckham ska spela for att kunna ga pa homecoming dansen, var det ett dumt val? :S

Kramar!

-Snart 18 ar!!!

Kommentarer
Postat av: Nils

Att du inte går och ser på David Beckham är en skam för familjen och det tycker både jag och pappa.

2008-09-28 @ 20:25:47
Postat av: Mamma Ninna

Jag håller absolut inte med Nils. Vad är en rackans fotbollspelare mot en homecoming dans, dessutom kan du ju kolla på honom i vilken tidning som helst. Kul att du hade roligt på kalas och hoppas foten är bättre så att du kan dansa mycket...

Miss you, love you,

//Mams

2008-09-28 @ 20:42:25
Postat av: Nils

Du är ju konstig Mamma! vadå kolla på honom i en tidning istället..

Pappa hjälp mig och försvara familjens heder.

2008-09-28 @ 21:24:16
Postat av: Mika

Jag kliver in på Ninnas sida! Beckham är ful, gammal och överskattad. Homecoming är ju typ som en bal på slottet...alldeles,alldeles.........underbar.



2008-09-28 @ 22:25:42
Postat av: Nils

Tjejer tjejer tjejer........

2008-09-28 @ 22:45:10
Postat av: Stina

haha, jag har dock hort att homecoming suger.. Men vada, Beckan och jag ar ju stort tajta.. Vi kan ju traffas nagon annan gang liksom..

2008-09-29 @ 01:15:29
Postat av: Farmor

Oj, många olika tyckande, men ha,ha Du gör som Du vill, sen får vi se om det var rätt val.Ha, det bra!och skoj!

2008-09-29 @ 09:16:19
Postat av: morfar

helt rätt! beckham klarar sig utan dig,stina!

2008-09-29 @ 16:43:01
Postat av: Stina

tack horni!

Jag har raknat rosterna och det blev 3 vs 2.. Ledsen Nils och Pappa :) Det far bli en dans helt enkelt!

Kramar

2008-09-29 @ 17:57:13
Postat av: lenta

djävla beckham han är ju bara bra på fasta situationer...inte som du stina som är allroundprinsessa,snyggast,roligast,duktigast o framförallt värsta BABEN...sen sist men inte minst.. vill du se en snygg gubbe så har du ju din asaläckra morbror LENTA GRATTIS PÅ VUXENDAGEN

2008-09-30 @ 20:04:15
Postat av: lenta

djävla beckham han är ju bara bra på fasta situationer...inte som du stina som är allroundprinsessa,snyggast,roligast,duktigast o framförallt värsta BABEN...sen sist men inte minst.. vill du se en snygg gubbe så har du ju din asaläckra morbror LENTA GRATTIS PÅ VUXENDAGEN

2008-09-30 @ 20:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0