Kryckor tills pa fredag.

Mm, det gor fortfarande ont och det har ar den varsta stuckning jag har haft hitills..
Kryckor tills pa fredag, sedan koll pa mandag igen och om det inte ar battre sa ska en lakare kolla pa foten men vi forsoker undvika det eftersom att vi utbytesstudenter inte har varldens basta forsakringar..

Laste en har reklam idag:

Farga till har BLONT sa att det ser ut som att du har svenska foraldrar!

Lite roligt :)

Fodelsedags party pa lordag! Jag ska forsoka infora lite svenska lekar, inte alla som leker lekar pa sin 18 ars dag!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hoppas foten är bättre idag, du är en tuff tjej.

Inte läs läxor när man har ont i foten...

Den var bra.

Kram till dig Stina

2008-09-26 @ 02:10:16
Postat av: Elisabet

Hej Stina-Fina

Håller med Kjell, den var bra.

Du är en tuff tjej men även tuffingar har ont och det tar energi så ha ont klart. Läxorna hinner du med (eller inte).

Det viktigaste är att du mår bra.

Kramar Elisabet

2008-09-26 @ 18:26:57
Postat av: Linnen

Hey tösen! läste ditt senaste inlägg nu! Klockan är 20 över tolv på natten den 27 och jag tänkte bara säga grattis och hoppas på att jag var först! hoppas att du inte har lika ont i foten och att du får en fin födelsedag! Glöm inte att jag älskar dig och att du har en present när du kommer hem! MEn än så länge är den hemlig! Puss och kramen!

2008-09-27 @ 00:21:42
URL: http://Linnen.bloggspace.se
Postat av: marcust

Grattis på 18-årsdagen Stina!! :)

2008-09-27 @ 01:47:55
Postat av: Stina

Linn och Marcus, jag ar besviken.. Min fodelsedag ar ju inte fors an den 30 september! Haha, men jag tackar :) Linn, du var verkligen forst! :D

2008-09-27 @ 05:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0