Musikaler

Okej, mojligheterna i Usa ar enorma!

Lion King the musical kommer till staden! Uppsattningen fran Brodway kommer hit i September, visst later det underbart! Ja, det tycker jag ocksa. MEN! Biljetterna kostar 100 dollar styck! Det ar 600kr! Det finns dock en plats kvar pa balkong C, langst bak for 40 dollar, det ar ungefar 240 kr.. Vad tycker ni? Ar det vart? Tank pa att jag ar en fattig utbytes student!

Dessutom! Annika, lyssna nu! :) Spring Awakening kommer till Columbus i Februari!! Den ar det ingen talan om ifall jag ska se eller inte! :D
For er som inte heter Annika kanske jag ska beratta lite bakgrund historia, Annika och Jesper tyckte att jag sett for lite musikaler sa Annika visade mig en helt nya musikal innan sommaren som just nu visas pa Broadway och vilken ar det, Jo Spring Awakening! Och nu kommer uppsattningen fran Broadway till Columbus!

Dessutom sa ska vi forsoka se musikalen Wicked da jag och familjen tar oss till Chigaco den 8 november!
Alexander kusin, du jobbar ju som en galning men kanske att jag kan fa tag pa dig pa nagot satt.. Du kan ju skicka ett mail eller liknande, jag maste ju fa traffa dig da jag ar i Chicago! Ser fram emot det nagot enormt! :)

Vad tycker ni att jag ska gora? Slosa pengar och kanske bli pank eller bara skippa det hela?

Kramar

!Tyckte bara att den va sa fin :)  Tack Bella for bilderna!
Gammal bild pa slakten!!


Foresten, nu nar jag vet hur jag ska lagga in bilder. Vill ni att jag ska publisera gamla bilder som redan finns pa min data? Bilder fran farmen till exempel?

Kommentarer
Postat av: Mamma Ninna

Jag tycker du skall se så många musikaler som möjligt. Så fattig är du inte....

Dessutom fyller du 18 år om 3 veckor.

Kram Mamma

2008-09-08 @ 19:06:24
Postat av: razz

Men stina!

jag trodde du hade lärt dig att se en muikal inte är en ytgift!

det är en investering för att må bättre som människa!

klart att du skall se lion king när den kommer!

om du så måste äta havregrynsgröt i 2 månader så är det värt det!!!

VA????

kommer spring awakening till Columbus????

älskar den!!!!

Musiken är otrolig!!!!

Men stina, ett råd från mig till dig är att se så mnga musikaler du kan när du väl är i Usa!

Puss från din käre vän och musikalkollega

2008-09-08 @ 19:08:52
Postat av: Stina

Tack :) Aah, jag tycker ocksa att det ar vart faktiskt! Ska forsoka bestalla en biljet sa fort som mojligt!

2008-09-09 @ 03:06:17
Postat av: bella

Köp den dyrast.



Och lägg in lite bilder på farmen jag vill se hur det ser ut.

2008-09-10 @ 19:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0