Nytt

Jag har pluggat massor, jag har gjort en uppsats, ett arbete om svensk imigration till Amerika pa en dag, det var ifor sig igar men jag ar fortfarande stolt :D
Dessutom har jag varit pa amerikansk fotbolls match ikvall igen, skolans lag forlorade med 28-0, vi ar verkligen usla! Men det ar sjukt kul att sta bredvid och heja!

Jag blev utsedd som koren drottning for att jag har sa bra hallning da jag sjunger,  eller.. Jag har den basta hallningen i koren ialla fall! Det gjorde mig glad! Pa mandag ska jag sjunga som en sorts audition infor min musik larare, han ska acceptera om jag far sjunga pa en konsert som ska vara senare i host.

Jag gar fortfarande pa kryckor och foten ar nu bla.. Jag har laxor att gora under helgen, lagga is pa foten tre ganger om dagen, stracka pa den och knipa ihop tarna..
Jag gillar det med den amerikanska skolan, om man har fatt en skada sa har skolan en egen skolsyster som verkligen gor sitt jobb! Hon ar skit bra och ger en massa tips och tar verkligen hand om en!
Jag har sa jadrans ont overallt av traningsverk efter att ha hoppat runt som en galning pa mina kryckor, men det ar bra med kryckorna man far sa mycket uppmarksamhet, sa mycket manniskor som plotsligt pratar annu mer med mig :)

Jag tycker verkligen om min larare och det verkar som att det tycker om mig ocksa. Min historia larare Mr.Ballinger gor allt mycket lattare for mig. Nu nar vi skulle gora det stora historia arbetet sa far jag en bunt med information som han tog ut till mig fran internet bara for att vara snall :P
Mr. Wieland ar bara knapp! Alltsa, roligt knapp! Helt otroligt skon larare!
Sedan ar det Mrs.Mendoza, min spanska larare som ar grymt skon! Jag gillar henne riktigt mycket!

Nisse, jag visade bilder pa dig i min spanska klass idag, jag hade tre tjejer som sa: Oh My God! He is so hot! Show me that picture again! wow!
Haha :P De va ifor sig 14-15 ar! Men ta at dig :)

Imorgon ska jag ha min fodelsedags fest, OBSERVERA, det ar inte min fodelsedag annu, den ar pa tisdag..host host, linn och marcus :P
Jag har en inbjudnings lista pa lite over 15 personer, det ar ganska bra efter lite mer an en manad eller hur? :)

Jag saknar er massor!
Kramar! <3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul och läsa Din blogg. Hur det är i allt elände med Din fot, så tycker farmor att Du har full förståelse i Din situation. Hoppas på snar bättring Kram!

2008-09-27 @ 13:08:33
Postat av: Stina

Tack Farmor! :)

2008-09-27 @ 21:47:59
Postat av: Anonym

Hey bäst! Förlåååt att jag tog fel dag! Förlåt förlåt! Jag suger på datum. Haha, du hade aldrig tagit fel dag! Haha! Jag skäms! Haha! Saknar dig! Puss och kram

2008-09-28 @ 23:09:43
Postat av: Linnen

Glömde skriva att de e din limpan som skrev förlåååt...haha jävla knäppis! (skojja dui ella'?)

2008-09-28 @ 23:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0