Sleep over

Jag ar nu hemma over lunchen! Ska hamta kameran, for det ar neon day i skolan idag! En hel del folk ar utkladda i neon klader (Aven jag)

Jag har bott over hos Emmy inatt, vilket hus!
hon ar ensamt barn, bor med sina foraldra och de har tre vaningar! ..om man raknar med kallarn dar de har tv rum och ett spel rum.

vi badade i hennes bubbelbad som star ute pa garden, hon jag och en tjej som heter Allison. Det var kul, jag har aldrig varit med dom direkt forut sa det var roligt att de fragade om jag ville vara med :)

Jag fick massa kakor/muffins gjorda i neon farger av Emily och Katie for att jag fyller ar i morgon, men jag fick dem idag eftersom att imorgon ar det pyjamas dag!

Ni kanske undrar varfor, det ar for att det ar homecoming week :)

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: daddy

Vad mycket kul du har och så många vänner, jag är så himla glad för din skull. Tänk om jag varit ung

och fått vara med om allt.

daddy

2008-09-29 @ 18:28:48
Postat av: Moster Eva

Hej Stina och GRATTIS på din 18-årsdag.

Ett litet bidrag till Niagarabesöket hoppar över till ditt konto. Va KUL att du har så KUL, det är Du värd.

Ett Gott råd. Skippa Beckham och massa Neonkakor.

Mamma är jätteduktig på att spackla Nils rum är snart klart.

Vi saknar Dig allt lite!KRAM Moster EVA



2008-09-29 @ 21:03:47
Postat av: Stina

Pappsen, du ar ung och kry och nar jag kommer hem kan vi ta en resa med segel baten ialla fall :)



Tack Eva! Det uppskattas mycket :)

Neonkakorna ar redan borta dock :S Men jag delade ut dem till fler personer sa va lugn! Men det ar inte latt att halla vikten nere har!



Jag tror sakert att hon ar grym pa att fixa Nisses rum! Forvanar mig inte ett dugg :) (med din hjalp da forstas)



Jag saknar er ocksa!

2008-09-29 @ 23:56:51
Postat av: Maria Stengård

Stort Grattis på din 18-årsdag

önskar Lasse & maria



Ps Du verkar ha det jätte bra Kul att läsa dina

bloggar

2008-09-30 @ 08:35:23
Postat av: Sten Blomberg

Stort grattis på 18-årsdagen!!

2008-09-30 @ 09:48:36
URL: http://www.timelessmusic.se
Postat av: morfar

grattis !! pengar in på ditt konto!grattis från birgitta oxo!

2008-09-30 @ 16:48:27
Postat av: Elisabet

Massor av grattiskramar till dig Stina-Fina. Annie och Pontus är med och hurrar.

Grattiskramar till dig också Nils om du läser det här.

2008-09-30 @ 17:43:12
Postat av: bella

Hej Stina GRATTIS på födelsedagen



Från Katti Bella Anna och Maria

2008-09-30 @ 19:29:28
Postat av: Anonym

2008-09-30 @ 21:29:50
Postat av: Stina

tack allesammans..

2008-09-30 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0