Stadning efter orkan

Ja, idag har vi tillbringat dagen med att stada upp grenar ifran orkanen.. Jag, Sven-ole, James och Mr.Shannon tog en trip igenom columbus for att kolla skadorna. Herre Gud, jag tog en del bilder! Jag lagger upp de da jag far in bilderna!
Det var trad upprivna fran marken och det lag grenar overallt! Vi sag aven ett trad som fallit over ett hus och mossat det helt!

Jag har aven atit pa en grekisk restaurang och at ris pudding som va precis som risgrynsgrot och sedan drack jag ett grekiskt kaffe som smakade sushi! :)


Bilder ifran Ike i Columbus:


Kommentarer
Postat av: Sten Blomberg

Halloj tjejen!

Följer din blogg med spänning, kanonkul att läsa om dina bravader "over there". Liiite avundsjuk är jag minsann... Låter ruggit med orkanen, här är man rädd när det blåser lite så att det gungar i husbilen.

Gå gärna in på vår sida http://www.timelessmusic.se så vi får lite besök från det stora landet i Väster!

//Kram Stenne

2008-09-16 @ 18:34:32
URL: http://www.timelessmusic.se
Postat av: morfar

ingen orkan hos oss men regn varenda dag och kallt ! bara 10plusgrader. mörkt o höstruggigt. men i kakelugnen brinner brasan o det är mysigt !

2008-09-16 @ 18:46:18
Postat av: Stina.

Stenne!

Jag fyller 18 ar den 30 september, ni kanske kan komma over och kora nagra latar for mig? ;)

Jag ska kolla in sidan med gladje! :)



Morfar, det alter super mysigt med en brasa! Det borjar bli lite kallare har ocksa, tycker att det borjar kannas lite mysigt med det kalla :)

2008-09-16 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0