Tennis Alice och plugg

Okej, i skolan igar borjade alla i hela spanska klassen skratta at kladerna som manniskor i varan spanska bok hade pa sig. De skrattade at deras omoderna klader, aven jag borjade skratta men mest at att de har manniskorna som inte har nagon koll pa stil sitter och skrattar at manniskor som i mina ogon ser precis likadana ut som dem! Mjukis shorts och stora t-shirtar dar det star OHIO STATE pa ar valdigt inne har!

Jag berattade ju for er att det finns ormar i Biologi klassrummet, idag gjorde vi ett lab om massa olika arter, en orm bland annat. Ormen lag i en glasbur utan lock (Bara det gjorde mig radd!) men det varsta utav allt ar att en tjej i klassen tar upp ormen och borjar kela med den! De stod precis bakom mig, jag blev sa sjukt radd! Men det varsta ar anda da hon tar upp en kackelacka och borjar kela med den ocksa!!

Det sista pa Alice i Underlandets Auditions gjordes idag, jag har sett cast listan och jag kom med i ensemblen. Det kanns helt ok eftersom att andra inte ens fick vara med! Jag far trana lite pa spraket innan nasta audition, da kan man ju hoppas pa att jag far en roll i alla fall! (Snalla Gud gor sa att jag blir The kannan, hihi)

Spelade aven min forsta tennismatch idag! Hm, spelade dubbel for forsta gangen pa riktigt.. Det va svart! Svart att komunicera med sin medspelare.. I morgon blir det singel match istallet, hoppas pa att det ska ga battre! ..ehm, jag forlorade alltsa min forsta match..

Pluggade med Sven-Ole ikvall. Haha, det gick ju inte sa jatte bra! Tva utbytesstudenter och en biologi bok, ah tank er sjalva! Men jag ar riktigt nervos for pa fredag har jag prov pa massa saker som jag inte forstar!
Jag har bestamt mig for att hoppa av Matte, da kan jag anvanda det till en plugg timme istallet!

Kramar och God Natt!
Stina

Kommentarer
Postat av: razz

Bra jobbat stinsen!

vet du?

jag pratade precis med gud och han sa at rollen som tékannan är din!

utan tvivel!

finns ingen som är så klockren som du!

puss

2008-09-04 @ 06:40:44
Postat av: Mamma Ninna

Går det att hoppa av matten? Är det så klokt. kram mamma

2008-09-04 @ 07:52:54
Postat av: pappa

Så kul med teatern, fantastiskt att du kom med. Du

är nåt du....

daddy

2008-09-04 @ 12:22:35
Postat av: Farmor o Farfar

Jättekul att Du kom med i ensembeln, håller tummarna,till en roll, men Du Stina Du har redan kommit långt. NAJ, ormar vill vi inte kela med.Föresten absolut inte kackelackor heller.

Var rädd om Dig

2008-09-04 @ 13:59:55
Postat av: morfar

ormar o kackisar gillar inte vi heller !har ni inga spindlar i klassrummet ?kan annars skicka några, hade en very big i mitt sovrum i morse(fast den är numera mkt död) take care ! birgitta o morfar

2008-09-04 @ 16:44:18
Postat av: bella

Jag fick bara spela dubbel i tennislaget (mixeddubbel)- det var inte så kul men bättre än inget



2008-09-04 @ 19:36:02
Postat av: ellen

åh, vad kul det är att läsa allt. Och alla dessa komentarer. En liten släkt träff minnsan! haha.

Stina så som vi som sagt övat inför tekannan finns det ingen annan roll för dig, te kannan är ett måste! saknar dig.

2008-09-06 @ 13:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0