Vardag

Okej, jag har gatt i skolan den har veckan och det har egentligen inte hant sa mycket. Jag har en del laxor over helgen som ska goras jag kan ju inte saga att jag ar jatte pepp pa att gora det men det maste som sagt goras ialla fall.

Har atit sa himla mycket dalig mat pa sa kort tid att jag har daligt samvete.. Skolan serverar ju ingen gratis mat sa det ar ofta att man tar med sig egen lunch eller gar ut och ater (jag tar oftast med mig skolmat for att vara saker pa att jag ater ratt och for att spara pengar) men under 3 dag sa har jag atit tva ganger pa Burger King, tva ganger pizza och en varmkorv. Ni kanske forstar varfor jag har daligt samvete. Tur att jag tranar en hel del!
Har varit ute och sprungit en gang under den har veckan, spelat tennis tva ganger. Ah, det ar ok. Men jag maste tanka pa att inte ata for mycket, jag vill ju inte komma rullandes hem liksom :)

Igar va det Amerikansk fotbolls match pa schemat! Sjukt kul va det!
Jag skulle ifor sig vara barnvakt over Zyg, jag fick aven James att ta hand om efter ett tag (James ar min grannes barn).
Jag och Zyg hittade forst inte James sa hans mamma fick komma tillbaka, Zyg sprang ivag men jag lat honom gora det for han visste vart jag satt och jag visste att han fanns inom omradet.
Men tillbaka till det roliga! Jag, Sven-Ole (tyske utbytesstudenten), Anna (den andra tyska utbytesstudenten), Grace, Katie, Samantha, tva killar som jag inte vet namnen pa stod i ungdoms sektionen av laktaren (det ar dar man bar konstiga peruker och ar bla malade) och hejade, det va riktigt roligt!
Katie fran min drawing class kom senare, jag gillar henne :) Hon ar riktigt skon!

Jag fangade en handduk som kastades ut i publiken och sedan spelade jag trummor. Det var inga ritkigt trummor, nagra ur hejaklacken hade bestamt sig for att ta en plats bunke som trumma, jag fragade om jag fick testa och sedan stod jag och slog som en galning. Jag fick applader efterat av hela klacken :P Haha, det var riktigt kul!

Skolan har ett band med over 100 medlemar i, de spelar under matchen och de hade ett sort nummer emellan forsta och andra halvlek, det va sjukt coolt! Jag var riktigt imponerad :)

Gick senare till en coffee shop med Coleen, Lizzie, Jonathan och Sven-Ole. Det var mysigt!

En shopping dag pa Easton idag med Molly och Katie, det va trevligt. Jag hittade en t-shirt pa herr avdelningen och jeans shorts :)

Ellen, du vet laten: do it do it do it do it........ do it now! Den spelades i en affar. Jag fick otroliga minnes bilder fran en av de basta sommrar jag har haft! Da blev jag glad :)

Jag ska ivag pa ett party med familjen snart, jag vet inte riktigt vad det betyder men det blir nog roligt!

Adaptern som jag fick utav Bertil fungerar for kameran men inte min svenska mobil, min svenska mobil ar alldeles for gammal sa det funkar inte, men det ar inte sa viktigt anda!
Tack Bella!

Ni far kolla pa bloggen, jag lagger ut lite bilder. Har lagt in bilder pa datorn idag namligen!
Eller, jag hinner inte nu! Det kommer senare, men ni sover ju anda!

Kramar, hoppas att alla mar bra dar hemma!



Football game:







Coffee Shop:


Kommentarer
Postat av: Faster

Hej Stina! Så kul att läsa allt du är med om! Kul att du lägger in foton, vem är snyggingen som vänder sig om på fotot från Coffe shop?? Det verkar gå hur bra som helst för dig och det är jag inte alls förvånad över!! Njut och kör på, du är duktig som få Stina!! Kramar från oss alla! Eva/ove/cia och alex, nästan granne till dig!

2008-09-14 @ 19:40:00
Postat av: Faster

Hej Stina! Så kul att läsa allt du är med om! Kul att du lägger in foton, vem är snyggingen som vänder sig om på fotot från Coffe shop?? Det verkar gå hur bra som helst för dig och det är jag inte alls förvånad över!! Njut och kör på, du är duktig som få Stina!! Kramar från oss alla! Eva/ove/cia och alex, nästan granne till dig!

2008-09-14 @ 19:40:36
Postat av: Faster

Hej Stina! Härligt att läsa allt spännande du är med om!! Kul att du lägger in bilder, vem är snyggingen som vänder sig om på Coffee Shop??

Det verkar gå hur bra som helst för dig och jag är inte alls förvånad, njut och kör på du är duktig som få Stina!! alla kramar till dig! eva/ove/cia och Alex därborta hos dig!

2008-09-14 @ 19:45:46
Postat av: bella

Kul att den funkade eftersom man gärna vill se lite bilder

2008-09-14 @ 19:49:33
Postat av: Faster

Hej Stina! Så roligt att läsa allt du är med om, jättekul att du lägger in bilder! Vem är snyggingen som vänder sig om på Coffe Shop??

Det verkar gå hur bra som helst för dig och jag är inte ett dugg förvånad, njut och ha kul! Du är duktig som få Stina!! alla kramar/eva





2008-09-14 @ 19:55:05
Postat av: Stina

Det verkar som att min blogg ar lite dalig for tillfallet eftersom att det ar nagra manniskor som ibland har svart att komma in pa den, dessutom ser vi aven ett klassiskt misstag som Eva rakat ut for nu att man tror att man ar tvungen att skicka komentarer flera ganger..



Ja, bilder funkar, men jag maste logga in pa min Host Dads konto for han har en installning att han ar det enda som kan installera saker och aven ta in kort. Sa varje dag blir det tyvarr inga kort!

2008-09-15 @ 14:46:18
Postat av: bella

Synd med bilderna att de måste gå genom familjepappan man vill ju se lite roliga bilder av dem.



Vem är killen du lutar dig mot, han ser kär ut.



MVH

Morbror

2008-09-16 @ 17:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0