Vinst!

Jag har fatt min tredje kvarsittning pa tre dagar! Det ar otroligt, det amste vara rekord. Haha!
Jag har inte lamnat in en lapp om min halsa till skolan. Men det hade vi visst, sa jag behovde inte ga pa kvarsittningen! :)

Nja, mamma. Det beror pa vad du menar med strikt. Laxorna ska vara gjorda och det finns som sagt kvarsittning. Men larararna ar jatte skona! Jag gillar dem allihopa :)

Jag har blivit intervjuad av tidningen eftersom att jag ar en utbytes student, roligt! Jag ska se till att skicka hem en tidning om ni vill!

Jag har aven spelat tennis, det var borta match och jag fick spela forsta singel! det betyder att jag ar bast i laget, det har ar i for sig inte det basta laget men ialla fall!
Jag vann!!
Forsta set var langt! 6-6 i game och sen gick det over till tiebreack da jag vann med 8-5. Andra set vann jag med 6-2! det va sa sjukt kul! Och sa himla skont att vinna efter en 2 timmars lang match!
Coach Honnor bjod pa pizza efterat! :)

nu ska jag ut och fika med molly!

Pappa, jag fick C+ pa mitt Biologi prov, lararen var nojd for att det va mitt forsta prov, dessutom, kom ihag att det ar nara ett B!

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: morfar

kul med tennisen! men betyg c på provet låter inte så bra!

2008-09-12 @ 15:41:57
Postat av: Stina

Men Morfar, tank pa att det ar Biologi, massa nya termer pa Engelska! Och C+ ar ju nara B :) och det ar ju ett VG, sa G + pa mitt forsta amerikanska prov ar val inte allt for daligt! :)

2008-09-12 @ 21:28:13
Postat av: Farmor

Oj,i och med att Du och Alle befinner Er i USA, får man vekligen en inblick hur landet fungerar i vardagslivet, var och en på sitt område, inte enbart världshändelserna. Kramar!

2008-09-13 @ 09:00:30
Postat av: morfar

du är duktig, stina! det är bara det att c låter inte så bra! man tänker på gamla tiders betyg.

2008-09-13 @ 16:29:05
Postat av: Stina

Ja, det har du alldeles ratt i morfar :) Men det ar ganska okej ialla fall! Jag siktar inte pa de hogsta betygen heller. Det ar sa mycket plugg anda!



Ja verkligen farmor, det kanner jag ocksa. Det ar en haftig kansla att se hur vardagslivet ser ut pa sa nara hall, manga saker ar annorlunda fran vad man tank sig!

2008-09-13 @ 23:16:04
Postat av: Erik

Du har du fatt tre kvarsittningar?? Det are ju konstigt. Varfoed det?

Puss saknar dii

2008-09-14 @ 08:31:24
Postat av: Stina

Det var for att min skla hade inte gett mig ett papper som skulle fyllas i, sa pagrund av det fick JAG kvarsittning, tre dagar i rad.. Men jag behovde bara ga en gang! For de markte att det gjorde fel :)

Annars ar jag en monster elev! Och las det med svenska bokstaver, ok! :)

2008-09-15 @ 14:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0