What?!

Okej, det ar inte manga personer i Usa som far kvarsittning, det ar dock folk som far det och jag ar en av dem!
Jag fragade lararen och han visste inte varfor jag fatt den, det enda han sa var: Stina... Already after two weeks? ...not good.
Jag gick ialla fall ner till ett litet kontor dar en tjock dam satt och jag fragade varfor jag hade fatt kvarsittning da sa hon att jag inte lamnat in en lapp til rektorn sa det var darfor. Jag lamnade in min lapp och sedan satt jag ensam under lunchen och pluggade..
Dagen efter sa har jag historia igen och vad hander, JO! Jag far en till lapp med kvarsittning!
Jag borjar as garva, jag fattar verkligen inte varfor jag far den igen, aven lararen borjade skratta.
Jag gar ner till den tjocka damen och hon sager att jag inte lamnat in en lapp, da ar det en lapp som skolan inte gett mig pagrund av att jag ar utbytes student, jag far alltsa med mig ett helt kuvert med lappar att fylla i, jag behovde inte sitta over lunchen idag, hon tog tillbaka kvarsittningen, SKONT!

Jag nyste en gang under historia lektionen och det var som att satta igang en knapp pa tjejen bredvid, seriost jag tror att hon nyste upp ett helt ars forbrukning av snor, Ja, det later ackligt och ja, det var ackligt!

Har traffat en skon tjej pa min tecknings lektion! Hon heter Katie och ar van med en kompis i tennis laget som heter Audrey, de vill att vi ska hitta pa nagot nan dag (Garna for mig!)

Hett modetips idag for bada konen:
Kop dig en for stor troja (garna lite urtvattad, det ser lite coolare ut da) med trycket: OHIO STATE, eller varfor inte sla pa stort och anvand en troja med texten Columbus eller skolans namn: Grandview heights, Bobcats!

Jag lovar alla i USA har det!
Kop dig en du ocksa!

Alskar att ingen amerikan kan forsta vad jag skriver, hihi.

Kramar i mangder!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Är det god mat i skolan? Spelar du gitarr? Gick det bra på biologin? Många nya vänner det tycker jag är bra. Hoppas lära mig Skypen idag. Vi hörs

med kärlek

daddy

2008-09-11 @ 09:37:33
Postat av: Mamma Ninna

Det verkar som det är viktigt med disiplin i din skola, stämmer det? Hoppas ni kommer igång med lite teater, sång och musik istället....så vi skrattar med dig om uteblivna lappar.

Cilla har varit hos veterinären. Röntgenbilderna var helt perfekta, skönt.. men hon var 8 kg för tung. Besöket kostade 2800 kr tur att hon var försäkrad annars hade det varit ett dyrt kilopris.

Älskar dig!! Mamma

2008-09-11 @ 22:49:11
Postat av: bella

Ninna behövde du verkligen gå till vetrinär med Cilla för att förstå att hon är för tjock??

2008-09-12 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0