NEW YORK!

Imorgon klockan 4.30 ska jag ga upp for att vara i tid till flyget som avgar klockan 6.00. Klockan 09.42 stiger jag av i White Plains dar Amanda ska mota mig! Det kommer att bli alldeles otroligt!

Jag ar himla nervos for att flyga dock, jag har nog inte berattat for er hur min resa hit gick till................ hm, kan vi ta nagon annan gang :) hihi. Men imorgon ska det ga battre! Gud vad roligt!!

Foresten, idag har jag varit pa en Cake Walk, i min gympa sal i skolan fanns hundratals manniskor och skolans band spelade. De spelade och nar det blev tyst skulle man satta sig ner pa en stol (lite som hela havet stormar fast utan att stolarna forsvann) om man da satt pa ratt nummer sa vann man en tarta. 3 ganger sa vann person bredvid mig!! Tva av de gangerna sa bestamde jag mig for att sitta kvar pa den stol jag satt istallet for stolen bredvid, nej men hej halla, klart att stolen bredvid vann..
Fast Laura vann en tarta, 7 personer delade pa den, har alltid varit en drom hos mig att fa mulla i mig en tarta! Det ar nu gjort, forutom att nasta gang ska den atas med hander... Jaja, man kan inte alltid fa som man vill! Haha.

Ha det sa bra alla Fina lasare!

New York, Se upp for har kommer JAG!!


Kommentarer
Postat av: Ninna

Håller med... se upp New York för nu kommer brudarna från Sverige. Se till att ha roligt nu men var försiktiga! Kram Mamsen

2009-04-04 @ 11:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0