Castle Molina

De var ett sjuk coolt hus som Marty hade! Det var otroligt stort! Det var byggt som ett slott, han hade riddare staende vid vaggarna, jatte hogt tak, en koja under trappen och det coolaste var nog klockan. Det var en stor klocka som man kunde oppna upp och dar inne fanns en rutschkana sa att man kunde ta sig ner i kallaren!

Vi hade massa seminarier och sedan lekte vi typ hur mycket som helst. Vi spelade laserdome och nar man blev traffad sa fick man stotar, skit kul! Men det gjorde ont, vi forlorade ganska hart dock..

Jag spelade mina fem latar och gitarren kom med hem igen! :) Det var helt klart godkant och Marty Party var stolt over mig!

Det var runt 20 ungdomar dar och vi holl igang tills halv fem pa morgonen da jag och Sidsel slocknade i en sang!

Riktigt rolig helg helt enkelt! :)

Kramar till de fa lasare som jag har!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Stina!

Kul helg, det måste vara roligt att träffa så många ungdomar.

Ditt paket är skickat...

Krammar i massor

2009-02-02 @ 11:17:25
Postat av: Mamma igen...

Skit också...

kramar förståss..

2009-02-02 @ 11:19:59
Postat av: janna

jag ar en stolt lasare stina!!!

2009-02-02 @ 21:59:28
Postat av: Stina

Jag ar glad att jag har STOLTA lasare :D

2009-02-03 @ 02:49:28
Postat av: tekirch

Hej! Asbra blogg :)

Allt bra med dig idag?



2009-02-03 @ 02:52:43
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: morfar

letar efter din blogg varje dag!!! och läser med glädje!hur orkar du vara så aktiv? och hur orkar du med plugget? förresten, hinner du sova? ha kul! sköt om dig! kramar

2009-02-03 @ 07:58:46
Postat av: razz

stina!

vi är många som läser din blogg och du vet att jag har den startsida vilket betyder att jag läser den varje dag!

2009-02-03 @ 22:52:39
Postat av: Stina

Vet ni vad jag tror :) Att aven fast jag inte har varldens hogsta lasar siffror sa ar det de viktigaste personerna som laser! Och det ar ju for er jag vill skriva!



Morfar, jag klarar mig fint! Jag gor mycket saker och det ar ju sa roligt! Och inte har jag akt till USA for att slappa och sova inte :) Nej, Det far jag gora nar jag kommer hem till Sverige igen!



Kramar!

2009-02-04 @ 01:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0