Dofter

Idag gick jag hem fran skolan pa den isiga marken men det borjade dofta var och pa nagot vis sa kande jag en stark hemlangtan. En langtan efter att fa ga en lang promenad till Almedalen, ga och fika pa Vinager med Jacob, Cykla (!), spela musikal i Gotlands musikalkompani, hanga med Limpan, fa ga och titta pa havet och fa krama er allihopa.
Men samtidigt sa har jag det sa himla bra har borta sa ni behover verkligen inte vara oroliga! Tiden gar ju dunder fort, det ar ju redan februari?!

Det finns nagot som kallas Super-Bowl har i Amerikat och det ar sista matchen inom den Amerikanska fotbolls sasongen. Denna match har flest tittare under hela det amerikanske aret inom tv. Men det ar inte sjalvaste matchen i sig som ar under fokus utan reklamerna. Det kostar ca 3.000.000 dollar for att ha en enda reklam under den har tiden, sa ca 240.000.000kr for en reklam! Detta var bud lights (en olsort) bidrag! :D Conan Obrian ar en stor komiker har i USA, tror att han ar ganska stor i Sverige ocksa. Haha.

http://www.youtube.com/watch?v=geVbTVYNxug

Kommentarer
Postat av: Ninna

Ja amerikanarna är lite tokiga....de borde lägga pengarna på annat istället.

kram mamsen

2009-02-05 @ 08:52:15
Postat av: Farmor

Oj! vilka summor, sjukt! Stina, ännu är det grått, dystert väder, men snart hoppas vi på lite sol. Solen kommer när Du sätter Din fot på Visbymark igen. Farfar ger en stor kram, naturligtvis även farmor

2009-02-05 @ 08:59:34
Postat av: Stina

Ja, det ar ni ratt i! jag blev alldeles chockad sjalv over summorna.



Gud vad fin du ar farmor! Jag saknar bade dig och farfar i massor!

2009-02-06 @ 16:02:52
Postat av: Amanda

Jag vet precis vad du menar Stina. Man langtar men behover nodvandigtvis inte vara dar just nu, jag har borjat alska att langta. Puss!

2009-02-07 @ 03:46:09
URL: http://resdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0