Nast sista gangen...

Idag sa har jag akt skidor for nast sista gangen! ..trakigt..
Nar vi kom till backen sa trodde jag att det var ett skamt.. All sno som fanns kvar var bara en djup slask gojja.. MEN! Eftersom att vi anda var dar sa gjorde vi det basta av situationen. Jag, Sven-Ole och Will akte skidor ner i slasket och det var riktigt svart att styra skidorna men jag fick kontroll ganska fort och sedan var det faktiskt helt okej om man skippade vattenpolarna i mitten av backen!
Jag akte aven med Mr. Wieland, hans son (ocksa kallad Mr. Wieland) och Sven-Ole. Jag skyflade upp sno i Sven-Oles annsikte sa jag och Sven-Ole hade race ner for backen och da gick det fort!! Herre Gud vad kul det var!

Jag hoppade till och med idag! Och hoppen var mycket brantare pa grund av att snon smalt. Det var sa sjukt kul och coolt da jag flog genom luften och att jag aven stod upp efterat! Forutom en gang da jag foll rakt pa magen.
Nar kvallen kom sa blev allt till is och nu gick det SUPER fort! Sa himla kul, det var otroligt roligt ikvall aven fast det var skit skid vader!

Imorgon har jag historie prov.. Har inte pluggat ett dugg, men jag kanner att jag har ganska mycket koll anda.. Far val ga igenom det i morgon eller natt innan lektionen! Jag vet, jag ar inte en exemplarisk elev men Mr. Ballinger gav mig 20 poang forra gangen pa mitt exam sa..!
Har jag berattat om den gangen??
Jag gor det anda!

Sa jag hade ett jatte stort prov pa allt vi gjort tidigare under U.S. History och jag hade inte pluggat nagonting. Jag kom tilll klassen och gjorde testet och jag var ju inte dum sa jag forstod att jag skulle fa manga fel da provet var gjort sa jag gick upp till Mr. Ballinger och sa.. Hm, det dar gick ju inte sa bra.. Da svarar han bara: Don't worry, I'll help swedish people!

Sa istallet for att fa 65 poang som betyget faktiskt skulle vara sa gav han mig 20 poang sa mitt slut betyg for forsta terminen ar nu ett A- i Amerikansk historia :) GREAT!

Hoppas ni alla mar bra, det gor jag!

Kramar
Stina

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det är härligt att läsa hur du lyckas få till allt........kraman

2009-02-14 @ 21:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0