Urban Outfitters

Idag sa har jag spenderat lite pengar och det kandes faktiskt helt ok att gora det idag! Det var ju sa lange sedan jag kopte nya klader...
Det blev som sagt ingen skidor :( tyvarr.. Men jag sparade 40 dollar pa det och kopte klader for dem istallet. Beth slappte av mig vid Urban Outfitters (en affar som aven existerar i Sverige) dar gick jag omkring och tittade och tog pa allt fint.. Det fanns sa himla mycket fint! Antligen, for forsta gangen hittar jag verkligen fina bra klader!

Jag hade val egentligen inte tankt att kopa nagot.................. MEN!

Det blev 2 t-shirtar, en kjol, en Cardigan och ett balte! :)

Imorgon ar det skola igen och da ska jag ge min biologi larare en present. En svensk hundralapp! Nu kan ni ju undra, varfor ska hon ge honom en hundralapp??
JO, For att var egen Carl von Linne pryder lappen sa vackert! (min biologi larare ar ett stort fan av denne man....)

Pussisar!



Ps. Jag har gatt ner ca 2 kg sedan jag borjade trana och ata ratt.... ds.

Kommentarer
Postat av: morfar

lite shopping piggar alltid upp !! kram fr birgitta

2009-02-09 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0