Valentine's Day

Igar sa var det den 14:e februari, dagen som skall firas med en person som man ar kar i, amor, love, amour.. Ja, karlek helt enkelt. Jag har ju som sagt inte nagon speciell som jag ar kar i sa jag, Maddy, Sarah, Seadie och Laura satte oss framfor tv:n och tittade pa romantiska komedier och at fruktfat med choklad, chips, godis och senare hade vi en middag men alkoholfritt vin, pasta och tomatsas.
Det var valdigt mysigt och faktiskt den basta Alla hjartans dag jag nagonsin haft.

Nu kan man ju se den har dagen som valdigt sorglig. Fem tjejer utan pojkvanner som sitter och ater i mangder och grater over karleks filmer.. Ja, visst. Kanske att det var en dag som egentligen skapades for att vi fem skulle kunna sitta och kanna oss ensamma, men det var helt ok! For vi gjorde nagot av dagen och faktiskt sa blev det en underbar dag!

Jag gick aven pa konsert igar kvall men Beth, Tom, Zyg och Beths van Mary. Det var en kvinna och en man som spelade, Katie Moffet och Andrew nagonting. De var jatte bra! Country, blues och bluegrass var det som spelades och det var trevligt och valdigt bra. Jag far alltid en kansla av en gotlansk sommarnatt da jag kanner lukten av vin eller ol och sedan spelas underbar musik. Som en mysig kvall pa Ihre, eller en vacker kvall pa storatorget. Ja, Gotland ar ett vackert paradis.




Kommentarer
Postat av: Ninna och faster Eva

Hej du!!!

Eva är hemma och hälsar på Maggan och Bertil. Vi sitter och kollar alla bloggar som vi känner till...typ din och Alex. Men nu har vi tröttnat och istället skall vi känna på kroglivet en onsdagskväll i februari. Vi får vara glada om vi hittar någon beundrare. Vi skall pröva Bolaget. Hoppas allt är bra med dig!!! Massor med kramar oss.

2009-02-18 @ 19:49:02
Postat av: johanna

men söta du Stina! Han gömmer sig där ute i världen, det gäller bara att hitta honom (din drömprins alltså!)

2009-02-25 @ 01:24:45
URL: http://www.jwilbrand.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0