Bilder

Kabeln har kommit hem sa om ni rullar ner en bit sa far ni syn pa lite nya bilder! :)

Jag sjalv kan nastan inte sitta, ga, sta eller ligga, mm.. Det gor ont att varje mig idag! Och igar ska vi inte tala om :P

Vi hade en mini jul idag med min vard pappas sida av slakten! Jag fick min forsta Ohio State troja, ett fint armband, tval, vantar och skidglasogon! Himla goa manniskor :)
Jag blev jatte glad!

Tyvarr inga bilder eftersom att mina kamera redan ar slut pa minne.. Ja, det ar inte varje dag man tar hundra bilder pa Grand Canyon :P

Pussar och kramar fran en sliten Stina! :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Du passar nog bättre på skidor, tur att du inte skadat dig. Här är snön borta igen. Saknar dig mycket

2009-01-11 @ 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0