....

Det har egentligen inte hant sa mycket nytt, jag har hangt med vanner, akt skidor, repat musikal och gjort laxor.

Iforr gar sa sov jag over hos Maddy. Det hande en liten olycka da hennes 12 ariga hund bet mig over orat. Jag klappade hundens huvud och antagligen kande den sig klamd pa nagot vis och bet mig over orat och lite utanfor. Jag ar valdigt glad att det inte var pittbullen som de har som bet mig utan att det var dem stora labradoren som ser ut som en liten hast pagrund av dennes storlek. Ni behover inte oroa er! Det blodde inte det enda var att jag blev lite chockad och att mitt ora fortfarande ar omt.. Far val vara forsiktigare med att klappa hundar i framtiden helt enkelt, svart dock eftersom att jag saknar mig egna lilla boll, Cilla <3

I morse gick jag och nagra vanner till en liten del av Columbus som kallas German village, vi at en riktig tysk frukost pa en av deras restaurangen och kopte kinderagg till efterratt! Det var fint det!

Idag ska jag testa pa First. First ar ett team har pa skolan som bygger en robot och sedan reser de till Atlanta (tror jag) for att tavla med roboten. Jag ska testa pa idag, det tar massor utav tid men de ar mina battre vanner som ar med i det sa det kanns som att jag kan lagga ner tiden pa att gora nagot som de ocksa haller pa med. Eftersom att jag har musikal ska jag forsoka att bara vara med pa helgerna och det kan ju inte ta allt for mycket tid heller?!
Ska testa idag ialla fall :) Idag ar det bara fran 13.00-17.00! :)

Saknar er!

Pussar och Kramar!

Kommentarer
Postat av: bella

Hej



Jag jobbar som en gris, Katti och barnen är i Thailand och jag är kvar hemma och jobbar. Trist men ibland blir det så, jag åker ner till dem nästa vecka längtar något helt otroligt efter dem. När är din teater som du skall vara med och sjunga?



Behöver du en kamera - jag vill se bilder på din sida.

2009-01-25 @ 21:49:02
Postat av: Ninna

Jag kan bara tala om att Cilla är ingen boll längre, hon är en smidig och kanske typ 1 kg lättare skönhet. Du hade tur hundar kan vara lömska.

Jag vill också se bilder kram mamma

2009-01-25 @ 22:09:46
Postat av: Stina

Jag ar val for lat helt enkelt.. Jag ska kopa ett nytt minneskort.. Mitt andra kort tog slut.. skit kamera, jag tror att det ar den som ar knapp.. Jaja, far val ta och kopa ett nytt. Mend et finns inte sa mycket att ta bilder pa? Men men!



Musikalen satts upp i borjan pa mars! Sa det ar SNART!



Stackare Bella, jag hoppas att du tar det lite lugnt ialla fall!

2009-01-26 @ 01:16:04
Postat av: Ninna

Vaddå tog slut?? Går det inte att skicka bilderna på mail så att du kan tömma minneskortet sen. Jag kan ju spara bilderna åt dig. Kramar i massor

2009-01-26 @ 14:49:00
Postat av: Stina

Nej, minneskortet ar redan tomt i datorn men det funkar typ inte.. Asch, korten ar inte sa dyra! :)

PUSS OCH KRAM!

2009-01-27 @ 02:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0