Fallet..

Idag sa at jag och Ian lunch. Vi promenerade langst vagkanten som for ovrigt var helt tackt av sno. Eftersom att marken var alldeles vit sa ser inte jag isen som ligger under det oskyldiga vita snotacket sa jag halkar sa att jag landar rakt pa magen, sedan forsokte jag med stor moda resa mig upp medans jag skrattar som en galning och Ian gor precis samma sak.
Marken under mig var totalt tackt av glasklar is sa nar jag satter ner foten for att resa mig upp ramlar jag igen och samma sak hander da jag forsokte trycka mig upp med mina hander. Nar mina hander gled undan sa foll jag med ansiktet rakt ner i snon. Jag fick rulla mig bort fran isen och stalla mig upp pa trottoaren. Nar jag reste mig upp sa ar jag helt vit, ansiktet, jackan, benen, skorna, ALLT!
Jag forstar precis hur Bambi kande sig forsta gangen han stod pa is..

Det korde aven forbi en bil som tutade som en galning!

Jag berattade for min Mr. Wieland om mitt fall och da sager han: VAD DET DU?!
Da hade alltsa massor av larare suttit och atit lunch och min gym larare Mr. Peters hade sagt: Det dar va ett riktigt bra fall!!
Sa hade alltsa lararna suttit och skrattat at mig. Jag bjuder pa den, det var Hilarious som vi amerikaner brukar saga :))

Idag gick jag upp klockan 5.45 for att gymma, idag var jag dock inte alldeles ensam med lararen utan 3 starka, langa, snygga killar var i gymmet och lyfte.. Ja.. Jag var val ganska tyst idag sa att saga, blev liksom lite mer pinsamt att sitta och kampa med vikter da mitt ansikte fargas rott.. Naj, det fick bli en lugn dag idag med lugnare tag! ...Jag har anda traningsvark i hela ryggen, benen och magen. Men traningsvark ser jag som en belonning ;)

Har haft sa himla mycket laxor idag, tva biologi laxor, en government laxa, en historia laxa, lasa 4 kapitel ur Huckelberry Finn och sedan spanska prov imorgon.. Ja, ni forstar att det inte blir sa mycket fritid. Men jag gick anda hem till Maddy for att se pa tv och prata med henne, Joe och Laura! :)

Kramar! 

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag längtar så efter dig. går omkring med min blue jackets-tröja och tänker på dig.

kram

2009-01-27 @ 11:36:21
Postat av: johanna

poor lilla söta stina! Själv går man på kryckor och satt i rullstol förra veckan efter min skcrash under min tävling! så jag har medlidande med dig!! :D

2009-01-28 @ 17:55:46
URL: http://www.jwilbrand.blogg.
Postat av: Farmor

Oj,oj, väl att det var snö också, annars hade Du nog känt av trillandet ännu mer. Säger som Pappa Kjell, farmor och farfar längtar verkligen efter Ditt leende och ljuvliga skratt. Försår väl att det är tufft i plugget. Kramar!

2009-01-29 @ 14:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0