Home sweet Home! (?)

Konstigt att jag har haft "hemlangtan" till Ohio da jag varit borta. Det kanns lite som ett bevis pa att jag gillar det har stallet!

Jag hade en lang bilresa hem! Men samtidigt sa kom jag ju hem och jag fick se sa manga saker under tiden! Jag har verkligen inget att klaga over!
Jag akte forbi Saint Louis och vi akte upp i nagot sorts monument, 193 m over marken, det var coolt, har bilder! Men jag glomde min kabel i Arizona, den skickas med posten sa snart kommer bilder men som sagt; den som vantar pa nagot gott vantar aldrig for lange!

Jag har haft mitt forsta musikalrep idag och det gick jatte bra! Vi gick ifor sig mest igenom ensemble sangerna och Be my Guest! Svart nar texten plotsligt ar pa engelska! Men det kanns super kul!!!

Nu kanner jag mig lite stressad, Zyg vill ha datan och jag ska gora mina laxor.....

Pussar och kramar till alla fina!

Kommentarer
Postat av: morfar

god fortsattning pa det nya aret o lycka till med skolarbete o musical. skont att veta att du ar "hemma" igen!kram

2009-01-06 @ 13:20:40
Postat av: Ninna

Jag är jättenyfiken på bilderna.

Kram

2009-01-07 @ 09:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0